Gravid apper

Smurfx3

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Marshmallows2021
Hvilke apper bruker dere som er fine nå i graviditeten? :)

Jeg bruker også Preglife og babyverden. Har lagt merke til at Preglife viser at jeg er 1 dag lenger på vei selv om jeg har fylt inn akkurat samme dato for første dag i siste mens. Noen som vet årsaken til dette?

Jeg bruker også Preglife og babyverden. Har lagt merke til at Preglife viser at jeg er 1 dag lenger på vei selv om jeg har fylt inn akkurat samme dato for første dag i siste mens. Noen som vet årsaken til dette?
Det kan endres under innstillinger og min graviditet.

Noen apper regner også med dagen du er på, mens andre regner fra dagen etter hvis det gir mening.

Vedlegg

• Screenshot_20240110_075814_Preglife.jpg
    Screenshot_20240110_075814_Preglife.jpg
    292,4 KB · Visninger: 4
Jeg bruker Nørs Pluss og kjenner at jeg stoler veldig på den appen. Informasjonen i appen gir tydelige - ofte norske - kilder - og den er utvikla av norsk helsepersonell. Hver svangerskapsuke kommer det nye artikler å lese, og med pluss-funksjonen kan man stille spørsmål til helsepersonell og få svar, gjøre bekkenbunnsøvelser og ha tilgang til veldig mye annet nyttig. Den kan også brukes av partner, slik at de får egen info om svangerskapet, og samboeren min bruker den og liker den.

I tillegg har jeg har brukt Clue i årevis til menstruasjonstracking og til å tracke prøvinga vår, 0og har den nå også til graviditeta. Tror den forholder seg til eggløsning, for den gir meg termin 7. september istedenfor 10. september, men samme ukenummer. Evt. er det ikke-norsk standard for graviditetslengde. Den er nok kanskje bedre på menstracking enn graviditetstracking.

Preggers lasta jeg ned fordi mange anbefalte det, men orker ikke kjøpe abonnementsløsning på enda en app. Syns den ser søt ut!

Jeg har også Premom som jeg _ikke_ syns er god til graviditetstracking, men som jeg kjøpte halvårsabonnement på i desember rundt eggløsning fordi så mange brukte det, og fordi jeg så for meg at det ble mange prøveperioder framover. Syns den er ganske uoversiktlig, med veldig mye ulik info, og funksjoner jeg ikke bruker.

Og så har jeg Babyverden-appen da :)

Back
Topp