Hvorfor gråter du i dag?

Mammmak

Forumet er livet
Sommerfuglene
Septemberlykke 2024
Jeg kan vel umulig være den eneste som er et hormonelt vrak som gråter av de rarest ting innimellom? Samboer har aldri sett meg gråte så mye som etter jeg ble gravid :hilarious: må jo bare ha litt selvironi innomellom.. så hvorfor gråter du i dag da?

Ikke noe gråt enda, men et hormontroll uten like er jeg blitt :hilarious: stakkars samboer som må være rundt ei som er sur og grinete for alt

Satte på 101 dalmatinere for å vise sønnen vår. Han har forlatt rommet mens jeg sitter her, 25 minutter uti og sipper og snufser:bag:

I dag gråt jeg over en skikkelig god pizza fordi den var så god.

Over dette nydelige diktet jeg snubla over
IMG_2276.jpeg
Det er fra diktsamlinga Du er et levende sted, av Marte Huke.

18åringen hadde glemt å sette inn pizzadressingen, etter han spiste inatt :wtf:Ble oppriktig lei meg, skulle ha på restepizzaen....:dead:

Er så trøtt og slapp at jeg bare sutrer :hilarious:

Ble så rørt av alle dere flotte folk her inne på forumet tidligere :Heartbigred
Og nå sipper jeg over alle de fine forslagene til navn på skjult firum

Det meste egentlig :p

Ikveld gråter jeg mammatårer, fordi at jeg måtte bruke "strengestemmen" til min 2.5åring... Åh, men jeg var så sliten, leggetid og hun baaare løp rundt:arghh: Jeg får jo såklart verdens verste samvittighet etterpå.

Jeg gråt i dag da jeg nynnet på «how long will I love you» til hunden vår:Heartred griner nå igjen fordi jeg er så glad i den lille pelsbabyen vår og vi gleder oss til han blir «storebror» til spiren i magen.

Fordi svigermor fortalte att svigerfar hadde overhørt att sambo hadde fortalt sin storebror att han var stolt av meg i jobbe min. Det utrykker han aldri til meg, heller det motsatt fordi jeg jobber 12-24-60 timers vakter. Jibber i ambulansen :)

Back
Topp