Hei!
Jeg er veldig nysgjerrig på hva deres symptomer var før fødsel? Enten om dere har født nå eller født tidligere. Gikk vannet? Slimproppen? Starta det med rier? Hva var symptomene dagene i forkant? Gjorde dere noe spesielt kort tid før symptomene inntraff?
Hilsen nysgjerrig førstegangsfødende
Jeg er veldig nysgjerrig på hva deres symptomer var før fødsel? Enten om dere har født nå eller født tidligere. Gikk vannet? Slimproppen? Starta det med rier? Hva var symptomene dagene i forkant? Gjorde dere noe spesielt kort tid før symptomene inntraff?
Hilsen nysgjerrig førstegangsfødende
med 21gutten ventet jeg alt for lenge fordi det ikke var vondt nok eller regelmessig nok syntes jeg, endte nesten opp med å føde helt alene på fødestuen da jordmor nok ikke trodde det skulle skje så fort etter jeg kom inn. Denne gangen var jeg forbedret og reiste inn så snart jeg fikk rier som var uregelmessige men ikke gav seg og det var veldig lurt for gikk like raskt denne gangen bare litt mindre kaotisk siden alle var i beredskap 

Våknet av det som jeg trodde var modningsrier, kjentes ut som sterke menssmerter, og tenkte vi hadde gooood tid. Skjønte ikke at jeg var i full fødsel før pressriene tok overhånd to timer senere! Hele fødselen var over på totalt 4 timer og lillegutt ble født på badet hjemme! Rakk aldri sykehuset! 
Beste opplevelsen noensinne!