IKM UKE 49 ✨️

10 dpo, nå begynner galskapen :hilarious:
Syns jammen jeg kunne skimte et eller annet. Føler enhver annen (som ikke er her på BV) ville avvist denne med én gang, men neeiiiiida, ikke denne jenta!:bag:
Vis vedlegget 420996
Denne trengte jeg ikke åpne for å se en gang!
GRATULERER :Heartred

Jeg redigerte bildet for deg, og den er rimelig synlig :’)

Vedlegg

• IMG_2969.jpeg
    IMG_2969.jpeg
    111,2 KB · Visninger: 130
Denne trengte jeg ikke åpne for å se en gang!
GRATULERER :Heartred

Jeg redigerte bildet for deg, og den er rimelig synlig :’)
Tør egentlig ikke tro at det kan ha klaffet på første forsøk etter alt styret med nr 1:dead: Håper det er babystrek!! :Heartpink

Hvordan redigerer du bildet sånn forresten?:woot:

Kveldstest 9 dpo, 11 dager siden jeg satt Ovitrelle. Den mest spennende dagen kommer i morgen, testet positivt 10 dpo med sønnen min :) Har begynt å innstille meg på at det er Ovitrellen som lurer meg, for jeg orker ikke bli så skuffet og gå helt i kjelleren. Enten er testene helt negativ i morgen eller så kan det stige, vi får se.

20231129_210558.jpg

Kveldstest 9 dpo, 11 dager siden jeg satt Ovitrelle. Den mest spennende dagen kommer i morgen, testet positivt 10 dpo med sønnen min :) Har begynt å innstille meg på at det er Ovitrellen som lurer meg, for jeg orker ikke bli så skuffet og gå helt i kjelleren. Enten er testene helt negativ i morgen eller så kan det stige, vi får se.

Vis vedlegget 421016
Blir spennende å se i morgen :)

Vis vedlegget 421016
Jeg syns den er for rosa til at det skal være ovitrelle, men skjønner deg veldig godt! Men håper du tar en test 10 dpo kveld også, ikke bare morgen :shy: jeg håper håper håååååper!!!

Jeg syns den er for rosa til at det skal være ovitrelle, men skjønner deg veldig godt! Men håper du tar en test 10 dpo kveld også, ikke bare morgen :shy: jeg håper håper håååååper!!!
Ja nå kommer jeg til å teste til det enten er helt blenda eller det er babystrek :wacky: Har ikke hatt så sterke tester så lenge etter Ovitrelle ble satt, de tidligere syklusene, blir ikke helt klok på det her. Jeg og hååper :smiley-angelic001, men må bare prøve beskytte meg selv litt fra å gå helt i kjelleren :arghh: Siden mannen har noe nedsatt kvalitet, så er det ikke sikkert vi får det til selv, så da skal vi begynne med inseminasjon på nyåret. Så har en videre plan med gyn om hva neste steg blir :happy:

Ja nå kommer jeg til å teste til det enten er helt blenda eller det er babystrek :wacky: Har ikke hatt så sterke tester så lenge etter Ovitrelle ble satt, de tidligere syklusene, blir ikke helt klok på det her. Jeg og hååper :smiley-angelic001, men må bare prøve beskytte meg selv litt fra å gå helt i kjelleren :arghh: Siden mannen har noe nedsatt kvalitet, så er det ikke sikkert vi får det til selv, så da skal vi begynne med inseminasjon på nyåret. Så har en videre plan med gyn om hva neste steg blir :happy:
Hadde gjort det samme, utrolig nervepirrende! Men jeg syns den ser sterkere ut og er mer rosa enn grå om du skjønner? Det blir mye synsing i disse tidlig dagene, men SOM jeg håper! :Heartpink
Det høres lurt ut, det er tungt å gå opp trappa fra kjelleren gang på gang..
om det ikke går nå, så må det jo være godt å ha en plan og noe håndfast kanskje? :happy:

Helt blank i dag 11 dpo, så da må det ha vært en skygge i går.. :dead: Nei, vi er nok ikke så heldige at det gikk på pp1, men det er helt greit!:Heartpink Vi prøver igjen i desember ! :smiley-bounce012
20231130_065949.jpg

Cd 25, 11 dpo. Spennende tider nå! Føler kroppen skriker etter å menstruere (mensenmage, menssmerter, generell følelse i kroppen), men håper jo likevel.

Hadde gjort det samme, utrolig nervepirrende! Men jeg syns den ser sterkere ut og er mer rosa enn grå om du skjønner? Det blir mye synsing i disse tidlig dagene, men SOM jeg håper! :Heartpink
Det høres lurt ut, det er tungt å gå opp trappa fra kjelleren gang på gang..
om det ikke går nå, så må det jo være godt å ha en plan og noe håndfast kanskje? :happy:
Ja, veldig greit å ha en plan :happy: Tusen takk for at du håper med meg :Heartred Synes også de har vært mer rosa enn grå, det har de ikke vært så sent i de andre syklusene.

Back
Topp