Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra mai... Sjansen er jo aller størst for at det går bra! Jeg har tre mist bak meg, det ene ble oppdaget på ul i 11+5- MEN da hadde jeg hatt en blødning/spotting i forkant (som gjorde at jeg tok ultralyd) og da ble det oppdaget MA der fosteret trolig hadde dødd et par uker før (hadde ul i 8+3 der ting tilsynelatende så bra ut- men jeg hadde en dårlig følelse). De to andre mistene har vært en SA i 5+4 og en MA i 7+6.Jeg er så overnervøs for at det ikke står bra til i magen.
Hva er egentlig sjansen for at det ikke er liv ved/etter 12 uker? Jeg hadde UL i uke 7, og alt så fint ut, skal nå ha neste UL 13+0![]()

Jeg har hatt på og av blødninger sia uke 6 er i uke 10 nåJeg er så overnervøs for at det ikke står bra til i magen.
Hva er egentlig sjansen for at det ikke er liv ved/etter 12 uker? Jeg hadde UL i uke 7, og alt så fint ut, skal nå ha neste UL 13+0![]()
Lykke til idag, det går nok veldig braJeg er så overnervøs for at det ikke står bra til i magen.

Har du hatt store blødninger? Eller bare spotting i tusa/papiret? Har du hatt smerter?Jeg har hatt på og av blødninger sia uke 6 er i uke 10 nåhva sikker for vær gang blødningen har vært så har jeg mistet men babyen vår lever sitt beste liv i magen
jeg har ultralyd i desember som er nakefold er uansett nervøs men alt kommer til å gå kjempebra
![]()
Når jeg hva 6+3 hadde jeg en styrt blødning der det kom en massiv blod klump ut åsså fossa det blod jeg brukt jeg hadde smerter på høyre side jeg dro til legevakt der kunne dem ikke gjøre noe annet å måle blodtrykk å ta tempen alt hva normalt jeg fikk time til en privat ultralyd å da hva det hjerte som slo sterktHar du hatt store blødninger? Eller bare spotting i tusa/papiret? Har du hatt smerter?

Har du fått noen ultralyder uten at du har måtte gjort det privat? Har du fått svar hva blødningene kommer fra? Har selv blødd en del den siste uka. (Tok privat ultralyd sist mandag, pga små blødninger. Da var alt bra) Har blitt mer og mer frem til i går. Fredag til søndags formiddag var det som å ha mensen. I går kom det mye og vondt i magen. Nå har det roet seg, men er enda litt. Er ikke så lett å vite hva man skal tenke, men blir fort man ser for deg det værste. Var til en lege i dag, han sa han ikke kunne gjøre noe mere enn å ta HCG prøve i dag også vente 14 dager for å ta en ny man kan sammenligne.Når jeg hva 6+3 hadde jeg en styrt blødning der det kom en massiv blod klump ut åsså fossa det blod jeg brukt jeg hadde smerter på høyre side jeg dro til legevakt der kunne dem ikke gjøre noe annet å måle blodtrykk å ta tempen alt hva normalt jeg fikk time til en privat ultralyd å da hva det hjerte som slo sterkttrodde jeg hadde mistet
men heldigvis så gjorde jeg ikke det etter styrt blødning så hadde jeg bedrest åsså hadd jeg brun spotting et par dager så gikk det over åsså har jeg hatt småblødninger der det har kommet rødt blod i trusa å på papir dro til ultralyd å ungen hadde vokst å hjerte slo som bare det hadde sist en liten blødning for et par dager siden å hva på en ny ultralyd 9+5 det hadde babyen vokst å hjerte slo sterk så blødning trenger ikke å bety at noe er galt. Selvom om det ikke er enkelt å tenkte positivt oppi dette
![]()
Trist å høre at du har opplevd mye bøyninger men synes 14 dager var veldig lenge å vente, skal vel dobles nesten hver dag/annenhver dag enda (litt avhengig av hvor langt du er på vei). Jeg tok blodprøver i uke 6 (pga sterke mensensmerter, ingen blødning) tok da først en blodprøve på torsdag og ny mandag. Pga noe lav verdi tok jeg en ny på påfølgende fredag også. Så tror ikke det er normalt å måtte vente i 14 dager for nye blodprøver.Har du fått noen ultralyder uten at du har måtte gjort det privat? Har du fått svar hva blødningene kommer fra? Har selv blødd en del den siste uka. (Tok privat ultralyd sist mandag, pga små blødninger. Da var alt bra) Har blitt mer og mer frem til i går. Fredag til søndags formiddag var det som å ha mensen. I går kom det mye og vondt i magen. Nå har det roet seg, men er enda litt. Er ikke så lett å vite hva man skal tenke, men blir fort man ser for deg det værste. Var til en lege i dag, han sa han ikke kunne gjøre noe mere enn å ta HCG prøve i dag også vente 14 dager for å ta en ny man kan sammenligne.
Uff så skremmende mine blødninger har aldri tatt seg opp eller blitt verre å det har heller ikke vært over noen dager bare en dag. Jeg har ikke tatt blodprøver av hcg jeg bestilte meg time til privat ul alle gangene å jeg fikk som regel time på dagen vis blødning har oppstått. Jeg hadde en hematom som heldigvis er uttørket nå hematom lå aldri i graviditeten bare utenfor livmoren jeg ville anbefalt å dra til en privat ul for da får du se om alt er bra eller ei masse lykke tilHar du fått noen ultralyder uten at du har måtte gjort det privat? Har du fått svar hva blødningene kommer fra? Har selv blødd en del den siste uka. (Tok privat ultralyd sist mandag, pga små blødninger. Da var alt bra) Har blitt mer og mer frem til i går. Fredag til søndags formiddag var det som å ha mensen. I går kom det mye og vondt i magen. Nå har det roet seg, men er enda litt. Er ikke så lett å vite hva man skal tenke, men blir fort man ser for deg det værste. Var til en lege i dag, han sa han ikke kunne gjøre noe mere enn å ta HCG prøve i dag også vente 14 dager for å ta en ny man kan sammenligne.

ja, synes det er lenge å vente. Er vel rundt 9/10 uker på vei nå om man er gravid da. Vet ikke helt hva man skal troTrist å høre at du har opplevd mye bøyninger men synes 14 dager var veldig lenge å vente, skal vel dobles nesten hver dag/annenhver dag enda (litt avhengig av hvor langt du er på vei). Jeg tok blodprøver i uke 6 (pga sterke mensensmerter, ingen blødning) tok da først en blodprøve på torsdag og ny mandag. Pga noe lav verdi tok jeg en ny på påfølgende fredag også. Så tror ikke det er normalt å måtte vente i 14 dager for nye blodprøver.
Spørs om det blir det. Har tenkt å vente noen dager for å se det litt an og vente på mannen kommer hjem fra tur. Orker ikke å dra aleneUff så skremmende mine blødninger har aldri tatt seg opp eller blitt verre å det har heller ikke vært over noen dager bare en dag. Jeg har ikke tatt blodprøver av hcg jeg bestilte meg time til privat ul alle gangene å jeg fikk som regel time på dagen vis blødning har oppstått. Jeg hadde en hematom som heldigvis er uttørket nå hematom lå aldri i graviditeten bare utenfor livmoren jeg ville anbefalt å dra til en privat ul for da får du se om alt er bra eller ei masse lykke til![]()