M-40327541
Flørter med forumet
L
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner at du ikke liker det, men tror ikke du kommer noen vei ved å prøve å tvinge det igjennom. Da kan han like gjerne vise video fra telefon eller pc. Vet det har blitt foreslått mange ganger før, men familievernkontoret er rett sted for dere.Jeg lurer på om andre damer hadde likt å vite at mannen er i pappaperm og setter babyen i vippestolen 1 merer unna en stor tv-skjerm?
Det ble en heftig krangel fordi det er i mine øyne nesten på grensen til barnemishandling. De kommer seg ingen vei og tvinges til å bli så stimulert. Viste ingen tegn til entusiasme, bare satt der.
Jeg vurderer å koble fra tv-boksen hver morgen før jeg drar på jobb eller klippe sunn vippestolen. Hva ville dere gjort?
Hva er vitsen med pappaperm?
I tillegg skal han kjøpe seg en trimsykkel ( til egen egoisme), men å ta med babyen ut, det er stress
Enig i dette. Brukt vippestolen selv, men å bli plassert foran så mye lys og lyd, tett på skjermen. Ikke en gang jeg hadde likt det. Blir som å sitte på første rad på kinoen.Altså å være litt i vippestol er ikke farlig.
Si til han at ungen bør snus vekk fra TV-en når ungen er i vippestol, og at ungen bør bli tatt med ut på trilleturer.
Veldig enig i detteJeg tenker at én forelder ikke kan bestemme alene, man må gi hverandre litt «slack».