Jubler over sterkere tester enda, og at det bare er to dager med jobb før plandag på skolen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg anbefaler ikke korona samtidig som man er tidlig i svangerskap
Dobbelt så kvalm, dobbelt så tett i nesa, dobbelt så vondt i hodet, dobbelt så vondt i kroppen generelt
Så i dag tar jeg med meg alle seiere som er å få tak i Jeg og! Oppdaterer siden vår ofte!Jeg tar en liten jubel for at vi har fått skjult gruppe, nå venter jeg bare på at folk skal bli godkjent sånn at vi kan bruke den![]()
![]()

Haha jeg ogJeg og! Oppdaterer siden vår ofte!![]()

Så fin banneret ble!!Haha jeg og![]()

Takk, det syns jeg og, vi fikk ikke mint pga solen forsvant, så måtte ta en avgjørelse uten å spørSå fin banneret ble!!![]()

Det ble helt perfekt!Takk, det syns jeg og, vi fikk ikke mint pga solen forsvant, så måtte ta en avgjørelse uten å spør![]()
![]()

Enig, det ble kjempefint! Sommergrønt og fint!Takk, det syns jeg og, vi fikk ikke mint pga solen forsvant, så måtte ta en avgjørelse uten å spør![]()
![]()

Var det ikke sånn at man må minst ha vært 1 mnd på siden her før en kan bli godkjent?Jeg tar en liten jubel for at vi har fått skjult gruppe, nå venter jeg bare på at folk skal bli godkjent sånn at vi kan bruke den![]()
![]()
Stemmer, 1 måned OG du må ha skrevet 50 innlegg her i terminforumet før jeg kan godkjenne degVar det ikke sånn at man må minst ha vært 1 mnd på siden her før en kan bli godkjent?
Så da er det bare tida som avgjør når folk kommer inn.Stemmer, 1 måned OG du må ha skrevet 50 innlegg her i terminforumet før jeg kan godkjenne deg![]()

Stemmer men husk, det gjelder ikke fra du ble med i terminforumet men når du ble medlem på BV forumet, for det er den datoen som gjelderSå da er det bare tida som avgjør når folk kommer inn.![]()
Jeg har vært medlem av babyverden i flere år. Men aldri skrevet på forum før nå, bare lest. Da må jeg vel kanskje vente litt til?Stemmer men husk, det gjelder ikke fra du ble med i terminforumet men når du ble medlem på BV forumet, for det er den datoen som gjelder![]()
Du må dessverre det, når du har nådd 50 innlegg her i terminforumet, så kan du søkeJeg har vært medlem av babyverden i flere år. Men aldri skrevet på forum før nå, bare lest. Da må jeg vel kanskje vente litt til?
Syns der ble superfintTakk, det syns jeg og, vi fikk ikke mint pga solen forsvant, så måtte ta en avgjørelse uten å spør![]()
![]()