M Malle86 Betatt av forumet 7 Nov 2023 #1 Bildet er tatt innen fristen. Jeg synes jeg ser en strek, men er veldig usikker mtp. farge og styrke. IKM er i følge Flo til søndag. Dpo 8-9. Vedlegg IMG_7110.jpeg 1,2 MB · Visninger: 162
Bildet er tatt innen fristen. Jeg synes jeg ser en strek, men er veldig usikker mtp. farge og styrke. IKM er i følge Flo til søndag. Dpo 8-9.
EnDrøm25 2020 ♡ 2021 Novemberbarna 2021 Pumpkin Bumps 2025 7 Nov 2023 #2 Disse testene er dessverre notoriske for å vise streker, uavhengig av om den er positiv eller ei. Forsøkt med en med rosa blekk! Kan dessverre ikke se noe her
Disse testene er dessverre notoriske for å vise streker, uavhengig av om den er positiv eller ei. Forsøkt med en med rosa blekk! Kan dessverre ikke se noe her
M Malle86 Betatt av forumet 7 Nov 2023 #3 Pseudotvillingmamma skrev: Disse testene er dessverre notoriske for å vise streker, uavhengig av om den er positiv eller ei. Forsøkt med en med rosa blekk! Kan dessverre ikke se noe her Klikk for å utvide … Takk for svar! Skal sette inn spiral om et par dager, og ville bare være sikker ifbm med det. Også har vi vært litt uforsiktige
Pseudotvillingmamma skrev: Disse testene er dessverre notoriske for å vise streker, uavhengig av om den er positiv eller ei. Forsøkt med en med rosa blekk! Kan dessverre ikke se noe her Klikk for å utvide … Takk for svar! Skal sette inn spiral om et par dager, og ville bare være sikker ifbm med det. Også har vi vært litt uforsiktige