Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!Nå må jeg omstille meg litt, for i magen befinner lillebror segDa har jeg erfart hvor ulike to guttesvangerskap kan være
![]()
Gruppas første bekreftete gutt!Sniker. Jeg ville antatt at det er en gutt da ja. I uke 15 skal det være ganske tydelig.Nå har vi vært på ny UL, 15+2. Selvsagt lå navlestrengen litt foran, men hun viste en liten hvit strek i riktig område og sa at hun holder en knapp på gutt
Hun sjekket flere ganger og sa det samme, og at vi får en enda bedre pekepinn på ordinær UL I uke 19.
Hva tenker dere da? Pleier de å ta ganske mye forbehold såpass tidlig, men at vi nok kan anta at det er en liten gutt inni der?

VELDIG spent!Ååå så spennende!! Du må oppdatere ossKrysser fingrene for å få se om det blir gutt eller jente på privat ultralyd i dagVELDIG spent!

Jeg er så lykkelig hihiGratulerer!Det er en liten jente på vei![]()
![]()
Jeg er så lykkelig hihi

Det er en liten jente på vei![]()
![]()
Jeg er så lykkelig hihi
Gratulerer!! Så koseligDet er en liten jente på vei![]()
![]()
Jeg er så lykkelig hihi

Gratulerer!!Magefølelsen var feil her også gitt. Er veldig sannsynlig at det er ei lita jente i magen. Jordmor sa ho ville bli veldig overraska dersom dette skulle vise seg å være en gutt. Da måtte vi sende ho en melding og si fra![]()
Foreløpig utrolig mye jenter i magene her nå!Gratulerer!!Foreløpig utrolig mye jenter i magene her nå!
Hehe ja. Får håpe vi alle har fått «riktig». Jeg har i hvert fall kjøpt altfor mye rosaJa, sant! Føles som nesten alle skal ha jente![]()
hadde vært kjedelig om vi ikke fikk brukt noe av det
så fornøyd med innkjøpene og ser skikkelig for meg at hun skal bruke det