Jeg synes sånne kreative historier er veldig gøy å høre om, men litt enig med mannen til noen over her at jeg ikke tør selv fordi jeg ville syntes det var kleint
Men jeg er ikke så glad i oppmerksomhet, så er nok derfor.
Til mine foreldre tenker jeg å bare si det. Spørre om de har noen planer for april. Vi trenger hjelp til barnepass under fødsel, så håper de kan stille. Sender kanskje mms med ultralydbilde til søstrene mine. Evt bare en sms. Pappaen her kommer sikkert til å ringe rundt til sin familie og si det. Vi er litt kjedelige
Til mine foreldre tenker jeg å bare si det. Spørre om de har noen planer for april. Vi trenger hjelp til barnepass under fødsel, så håper de kan stille. Sender kanskje mms med ultralydbilde til søstrene mine. Evt bare en sms. Pappaen her kommer sikkert til å ringe rundt til sin familie og si det. Vi er litt kjedelige
Begge to elsker å strikke, og de forstod med en gang hva det betydde! Det ble en ganske enkel, men personlig og litt annerledes måte å gjøre det på synes i hvertfall vi
Men de skjønte det ganske fort alle sammen. Til venner har vi bare sagt det/sendt bilde. Og noen har gjettet det før vi fikk sagt noe. Alle ble veldig glade! Er snart 15 uker på vei.
Av samme grunn fortalte eg tidlig til jobben òg, får jo så dårlig samvittighet av å vere sjukemeldt.. Tenkte å fortelle resten av venner og familie etter ultralyd i morgen, er då 13+0. Blir nok ein melding med bilde
Så ble det gledestårer og masse klemmer etterpå.