Oss testetøser imellom

Dere med litt erfaring :D
Pleier CB med ukeindikator å slå ut før ikm?2pk som påstår den 65% sikker fra -4 dager og 98% dagen før ikm.. Har ikke nøyaktig dato for el eller ikm, men tok en dagen før estimert ikm på premom. Den var negativ. Er nå estimert 17 dpo og har ikke tatt test siden estimert ikm, men tok Metode tidlig daglig i 9 dager frem til ikm (har skjønt at de er trege) + en av CB. Morgenurin.. Skal kjøpe Make Sure (vanlig, ikke tidlig?!) i morgen med mindre tr, men bare lurte på erfaringer med den fra CB.
Kan liksom ikke helt skjønne at jeg kan være gravid når ingen av de har slått ut, antar bare at tr er sen.. Har ikke andre symptomer enn metallsmak, litt slimete utflod og mørk areola/store brystvorter.
Blir forresten ikke helt klok på hva som skjer hvis man ikke får el heller, får man blødning da? Skjønner ingenting :jokercolor
hilsen ei med 1000 spørsmål
Ser du ikke fikk svar på det med ikm. Vi har gjennommaaange års bruk på forum konkludert med at den slår ut helt ned til hcg på 9. Folk har fått positiv på den og 9 i hcg blodprøve bare timer etter, så den er til å stole på ift sensitivitet, men prisen er stiv. Den sier den slår ut på hcg på 50 men den er fra USA vett, må helgardere seg.

Hei igjen folkens tok en test til er akkurat det samme som på det jeg la ut men tenker jeg ikke stresser med det er bare takknemlig for at den er positiv men jeg har tatt 12 tester i fra rugedag 4 til nå 12 prøven i know litt CRAZY :woot: men jeg er så redd for kjemisk men jeg begynte å teste svak positiv på rugedag 4 å rugedag 6 og rugedag 7 er streken sterk nok til bilde å det er jeg veldig takknemlig for:smiley-ashamed005men tenker skal jeg senke skulderen og akseptere at jeg er gravid eller kan jeg ikke slippe jublene helt enda? Hva tenker dere:Heartpink
Her tenker jeg du må gjøre det som føles rett og godt for deg. Noen syns det er bedre å være forberedt på det verste, andre å slippe løs jubelen og være mer «her og nå» :happy:

Åå takk for gode råd etter 10 år med ttc så er jeg kjempe redd men samtidig så vil jeg være glad og glede meg over det som skjer nå :Heartred
Forstår det godt, vanskelig å komme med fasit, man må nesten stole litt på magefølelsen tror jeg. For meg kan det hjelpe om jeg er alene i et rom, lukker øynene og stiller meg selv spørsmålet. Da får jeg en «følelse» av hva som kjennes bedre ut enn et annet alternativ :happy:

Forstår det godt, vanskelig å komme med fasit, man må nesten stole litt på magefølelsen tror jeg. For meg kan det hjelpe om jeg er alene i et rom, lukker øynene og stiller meg selv spørsmålet. Da får jeg en «følelse» av hva som kjennes bedre ut enn et annet alternativ :happy:

Last edited:
Tror jeg har fått noen tester som det er noe gale med. Eller kan det være kjemisk så tidlig? 7 dpo? At toget er kjørt allerede?
Har fått negative tester før i dag men så tok jeg en på ettermiddagen og fikk den testen med sterkes strek. Men syns streken er litt rar og veldig sterk for å være 7 dpo. Tok en til og får en svak strek på den. Men syns streken ser litt rar ut den også. Tatt på samme urin. Så tok jeg en rett etterpå på urin som jeg såvidt klarte å trykke ut. En veldig svak strek. Og nå negativ test. Hva skjer egentlig? Skjønner ingenting. Skulle aldri ha testet så tidlig :(

Vedlegg

• IMG_4524.jpeg
    IMG_4524.jpeg
    752,8 KB · Visninger: 129
  • IMG_4533.jpeg
    IMG_4533.jpeg
    950,1 KB · Visninger: 138
  • IMG_4538.jpeg
    IMG_4538.jpeg
    803,3 KB · Visninger: 131
Tror jeg har fått noen tester som det er noe gale med. Eller kan det være kjemisk så tidlig? 7 dpo? At toget er kjørt allerede?
Har fått negative tester før i dag men så tok jeg en på ettermiddagen og fikk den testen med sterkes strek. Men syns streken er litt rar og veldig sterk for å være 7 dpo. Tok en til og får en svak strek på den. Men syns streken ser litt rar ut den også. Tatt på samme urin. Så tok jeg en rett etterpå på urin som jeg såvidt klarte å trykke ut. En veldig svak strek. Og nå negativ test. Hva skjer egentlig? Skjønner ingenting. Skulle aldri ha testet så tidlig :(
Uff a meg :confused: jeg har bare negativ erfaringer med babyplan sine å clearblue bludey å fått svake strek eller ikke strek ❤️håpe er ikke ute enda❤️

Fikk samme feil i august. Hadde tre tester som viste tydelig strek, ven var ikke hel

Negativ EL i dag (lilla), etter positiv på søndag (rosa) - så håper EL var i går eller i dag. Fortsatt veldig ømme bryster, men ingen andre symptomer :dance008 Hadde murringer søndag og litt i går.

Vedlegg

• IMG_3478.jpeg
    IMG_3478.jpeg
    379,5 KB · Visninger: 68
  • IMG_3442.jpeg
    IMG_3442.jpeg
    369,2 KB · Visninger: 56
Noen som har opplevd at streken på babyplan er delt på en måte? Den er litt rosa på siden også blir den svakere mot midten. Tenkte kanskje den var defekt.
Ja , skjedd flere ganger og de har ikke hvert defekte heller . De negative er negative og de positive er fortsatt hvert positive . Sies vel at de er ugyldig , men samtlige mine halve har hvert rett på bp.

Back
Topp