Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan skimte noe veeeldig svakt, men ville nok ikke fått for høye forhåpningerLegger ut for ei venninne som er 9dpo i dag! Jeg syns jeg ser noe, hva tenker dere kloke damer?![]()
Kan skimte noe ja, men det kan også være skyggestrek. Ta en ny test om en 2-3 dager! krysser fingreneLegger ut for ei venninne som er 9dpo i dag! Jeg syns jeg ser noe, hva tenker dere kloke damer?![]()
Hehe hun kommer nok til å ta ny i kveldKan skimte noe ja, men det kan også være skyggestrek. Ta en ny test om en 2-3 dager! krysser fingrene![]()

Det var nok feil på denne testen, alle tester etterpå har vært negative…Er dette en graviditets strek tror dere?
9dpo idag.. fortsatt tidlig, håper på positiv test i dagene frem mot ikm, som er 6 dager til
når testet dere positivt(uten å måtte myse for å se babystreken)?Føler med henne! Man blir jo helt testegal av dette herHehe hun kommer nok til å ta ny i kveld![]()
oppdater oss på strek
Ja også har hun meg som dårlig innflytelseFøler med henne! Man blir jo helt testegal av dette heroppdater oss på strek
![]()
Skal oppdatere!Fortsatt veldig tidlig! Veldig mange som ikke får positiv før opptil ikm ogsåHei! Jeg er ny her. Jeg har nettopp tatt en graviditetstest 8/9 dpo, og fikk dette:
Det var nok feil på denne testen, alle tester etterpå har vært negative…9dpo idag.. fortsatt tidlig, håper på positiv test i dagene frem mot ikm, som er 6 dager til
når testet dere positivt(uten å måtte myse for å se babystreken)?
![]()
Jeg har aldri vært «prøver» før! Har 2 barn på 9 og 12, men de har kommet uplanlagtFortsatt veldig tidlig! Veldig mange som ikke får positiv før opptil ikm også
Jeg har fått positiv 9dpo tidligere, har dog bare 10 dagerd lutealfase.
sluttet på prevansjon i juli, så vi er på pp 3 nå, vet sånn ca når eggløsning var, rundt 21/22 sept
så det vil si at jeg er ca 9 dpo nå jeg også
Så spennende å entre dette landet da! Gal ja, eneste man tenker på nesten. Hvert frie øyeblikk går inn til detteJeg har aldri vært «prøver» før! Har 2 barn på 9 og 12, men de har kommet uplanlagtsluttet på prevansjon i juli, så vi er på pp 3 nå, vet sånn ca når eggløsning var, rundt 21/22 sept
så det vil si at jeg er ca 9 dpo nå jeg også
blir gal av dette prøve greiene jeg
![]()

Jeg kjenner ikke til merket, så jeg vet ikke hvor vanlig det er med skygge.. Men ut fra bildet ditt så ser jeg en strek uten å jobbe for det. Det at en test 3 timer senere er negativ kan være fordi konsentrasjonen på urinen er for utvannet, hvertfall når det er så tidlig som 13 dpoJeg er ny her og lurer på hva dere tenker om denne testen. Tok den på morgenurin og tolket den som positiv. Så 3 timer senere tok jeg clearblue digital tidlig test sensitivitet på 10, og den ble negativ..
Testen på bildet er fra lloyd og sett mange får skygge..
Er forresten 13 DPO tror vi, tok blodprøve om tirsdag som viste progesteron på 59.

Ja okei, får teste imorgen tidlig eller mandag. Dette blir siste måned på letrozol i en periode så håper virkeligJeg kjenner ikke til merket, så jeg vet ikke hvor vanlig det er med skygge.. Men ut fra bildet ditt så ser jeg en strek uten å jobbe for det. Det at en test 3 timer senere er negativ kan være fordi konsentrasjonen på urinen er for utvannet, hvertfall når det er så tidlig som 13 dpo![]()
Krysser fingrene for økning i morgen!Ja okei, får teste imorgen tidlig eller mandag. Dette blir siste måned på letrozol i en periode så håper virkelig

Ser en strek, men vanskelig å se om det er noe farge i streken eller bare skyggestrekJeg er ny her og lurer på hva dere tenker om denne testen. Tok den på morgenurin og tolket den som positiv. Så 3 timer senere tok jeg clearblue digital tidlig test sensitivitet på 10, og den ble negativ..
Testen på bildet er fra lloyd og sett mange får skygge..
Er forresten 13 DPO tror vi, tok blodprøve om tirsdag som viste progesteron på 59.

Haha ja, det er rart hvor alt oppslukende det blir.. værste jeg hører er «det skjer når du minst venter det, prøv å ikke tenk på det»Så spennende å entre dette landet da! Gal ja, eneste man tenker på nesten. Hvert frie øyeblikk går inn til dette![]()
ja, hadde det bare vært så lett
Hahaha husker en kollega prøvde å si det da vi prøvde på første, hun fikk seg en kraftsalve hun ikke hadde forventaHaha ja, det er rart hvor alt oppslukende det blir.. værste jeg hører er «det skjer når du minst venter det, prøv å ikke tenk på det»ja, hadde det bare vært så lett
![]()

Det er farge i den og streken kom med en gang, men opplevd så mange skyggestreker så prøver å ikke få noe forventninger Skal sies dette er den tydeligste skyggestreken jeg har fått, om det er skygge da. Tester imorgen tidligSer en strek, men vanskelig å se om det er noe farge i streken eller bare skyggestrekPrøv med et annet merke, om 1 dag eller to?
![]()
For meg slipper det på dag 2. Typ hvis jeg fikk første positive cd12, fortsatt positiv cd13, men blir negativ ila kvelden og temphopp cd14 (går ut fra vanlig syklus). Da slipper det ila dag 2 med positiv testDere som opplever positiv eltest over flere dager/evt lang LH-topp: Når har egget sluppet?
Hadde nesten positiv eltest i går kveld, og så knallpositiv i dag tidlig, og nå nettopp enda sterkere enn i dag tidlig (trodde ikke det var mulig). Hadde elslim i går, men ikke noe merkbart i dag. Når kan jeg forvente at el skjer? La inn aksjer i går kveld, og gjør det i kveld også.