Forslag til skjultforum

Forslag til skjult formu

• Sommerbarna2024

Votes: 3 14,3%
  • Junilykke

Votes: 0 0,0%
  • Juniblomstene❤️

• Junispirene

Votes: 2 9,5%
  • Juniknoppane

Votes: 1 4,8%
  • Juniknoppene

• Junispirene24❤️

Votes: 11 52,4%
  • Juniblomstene24❤️

Votes: 8 38,1%
  • Junilykke24

Votes: 2 9,5%
  • Sommerlykke24❤️

Votes: 3 14,3%

• Antall som har svart
    21

Fjellbuer

Forumet er livet
Junispirene24❤️
✨Juniverse 2026✨
Det går unna i denne skravle/lekegjengen :cool:
Vi er allerede på 3200 innlegg og mangler kun 1800 for å få skjult forum. Når vi kommer dit trenger vi ett navn. Så åpner denne tråden for forslag, og legger til forslag til avstemming så fort de komme inn (om jeg finner utav hvordan) :hilarious:

Leggwr bare til to forslag i starten, men legger til etterhvert

Kanskje vi skulle hatt med både juni og 24 på navnet så man vet hvilken gruppe navnet i banneret er til?
Liker både junispirene24 og juniblomstene24 :Heartred

Kanskje vi skulle hatt med både juni og 24 på navnet så man vet hvilken gruppe navnet i banneret er til?
Liker både junispirene24 og juniblomstene24 :Heartred
Smart tenkt :Heartbigred

Hvordan fungerer egentlig skjult forum? I forrige gruppe kom jeg ikke inn i den heller, til tross for at jeg var ganske aktiv (føler jeg). Leste at man også må ha 50 innlegg før man kan bli med også
#iwanttojoin :bookworm:

Hvordan fungerer egentlig skjult forum? I forrige gruppe kom jeg ikke inn i den heller, til tross for at jeg var ganske aktiv (føler jeg). Leste at man også må ha 50 innlegg før man kan bli med også
Tror tilgngnsvarlig kan endre litt på regler:) men den blir nok ikke opprettet før mandag tipper jeg :)

50 innlegg får man raskt inne på leken :D

Du er over halveis til 50 allerede du :gen014 så skriv på lekene og så vips er du over 50.

Så når du er over 50 så gir du en lyd til en av tilgangsansvarlige

Back
Topp