Nei, det er sant, man blir jo ganske satt ut i sånne situasjoner.. så treffer det skikkelig etterpå, veldig forståeligAlt skjedde så fort så rakk egentlig ikke å prosessere hva som skjedde før jeg kom hjem igjen dagen etter.. ble veldig nummen mens det skjedde.. mange følelser i etterkantvet du om du er gravid? Er det mistake om graviditet og cyste? Hvis de mistnker ektopisk og du har smerter burde de vel sjekke det veldig fort.
Jeg var hos legen på torsdag, da jeg satt med både positive og negative tester uten å bli klok. De tok Hcg blodprøve, jeg hadde da lite smerter rundt venstre eggstokk. Fikk beskjed om at jeg skulle få svar innen fredagen, men enda ikke hørt noe.. så det har nok blitt glemt eller generelt kun en feil.. mistanken var cyste på eggstokk eller graviditet i eggleder. Mulig legen ikke har svart pga blodprøven ikke viste noen faretegn og venter til mandag? Det er det som er håpet i hvertfall. Smertene rundt eggstokken tok seg opp i går, måtte ta smertestillende for å cope. Tanken var å ringe legevakten dersom det ikke roet seg, men det gjorde det heldigvis (ca 1 time etter smertestillende). Så har valgt å se det an til mandagen, med lav terskel for å ta kontakt med legevakten. Nervene på høyspenn når man må vente over helgen på svar..

vet du om du er gravid? Er det mistake om graviditet og cyste? Hvis de mistnker ektopisk og du har smerter burde de vel sjekke det veldig fort.