Hvordan har deres opplegg vært for å bestemme tidspunkt for når den skal settes? Teste med EL-tester? UL? Inntrykket mitt er at de fleste får beskjed om å teste med EL-tester og sette den ved positiv test. Selv har jeg fått beskjed om å ikke bruke tester, men har sjekket med UL og fått en gitt dag å sette de på. Jeg har jo likevel ikke klart å la vær å teste likevel, og testene har ikke vært positiv noen av gangene (satt 2 ganger).
For 3 dager siden (CD 10) hadde jeg 2 follikler av bra størrelse, mener å huske den ene var 13 og den andre 15. Satt Ovitrelle i dag (CD 13) etter beskjed fra gyn. Jeg stoler jo på gyn og setter den dagen han sier selvfølgelig, men nysgjerrig på dere andres erfaringer!
Hvor store follikler hadde du? Testet du med el-tester først? Hvorfor/hvorfor ikke?
For 3 dager siden (CD 10) hadde jeg 2 follikler av bra størrelse, mener å huske den ene var 13 og den andre 15. Satt Ovitrelle i dag (CD 13) etter beskjed fra gyn. Jeg stoler jo på gyn og setter den dagen han sier selvfølgelig, men nysgjerrig på dere andres erfaringer!
så nå stoler jeg helt middels på egen kropp og dermed testene
Fikk du EL 1 eller 2 dager etter sprøyten? Jeg fikk EL ganske nøyaktig 48 timer etter, sist jeg satt sprøyten.

Alt var bare kluss.. Aner jo ikke hvordan syklus var før prevensjon, holdt aldri styr på den etter første, og begynte vel på piller ganske fort etter han. Spent på om kroppen klarer en reset etter dette svangerskapet her