Tusen takk, @AnneS, for at du deler.
Ble absolutt ikke for mye om deg selv, glad du delte. Det er virkelig en trøst å vite at man ikke er alene, selv om jeg selvfølgelig ikke unner noen å ha det slik. Det er skikkelig tungt, og man tvinges til å være sterk. Er enig i det at man ikke skal vente med nestemann når man ikke føler man har tid eller lyst. Livet er jo nå, tross alt. Tusen takk for at du gir meg håp og motivasjon - sender gjerne en pm etter hvert. 

Ble absolutt ikke for mye om deg selv, glad du delte. Det er virkelig en trøst å vite at man ikke er alene, selv om jeg selvfølgelig ikke unner noen å ha det slik. Det er skikkelig tungt, og man tvinges til å være sterk. Er enig i det at man ikke skal vente med nestemann når man ikke føler man har tid eller lyst. Livet er jo nå, tross alt. Tusen takk for at du gir meg håp og motivasjon - sender gjerne en pm etter hvert. 
Blir rett og slett glad av dette. Og etter den uken som har vært var det godt å føle på noe annet enn fortvilelse.
Kommer til å fortsette testingen i morgen.
Har tatt tre tester i dag, og de blir svakere. Angrer jo litt på at testingen ble såpass hyppig i går. Var bare redd for å misse toppen, og ble litt for "ivrig", kanskje. 

Ellers var formen helt elendig i går. Var nede i byen en tur, og gikk litt i byparken. Følte meg som en zombie med mørke ringer under øynene, men var godt med litt frisk høstluft. Mannen foreslo kafébesøk, men det hadde jeg ikke overskudd til.
Hakket bedre i dag - heldigvis, siden jeg er alene med datteren. 
1. september tar jeg frem høstpynten, bytter ut noe av pynten i stua med høstfarger og kjøper gjerne et par calluna-blomster. Jeg har også en krans hengende, som jeg bytter ut hver årstid. Jeg elsker at trærne skifter farge, den herlige luften og at det blir så koselig inne på kveldene med tente lys. Denne tiden av året minner meg også om da jeg var nygravid med datteren. Den spenningen før magen kom. Gikk rundt og var gravid uten at noen rundt visste det. Gleden av å etter hvert fortelle familie og de rundt. Det var en så fin tid, og det ligger jo et håp om at jeg får oppleve det igjen på denne tiden av året.
Får uansett se hva som skjer.
Verden roer seg ned og forbereder seg på vinteren. Ganske herlig!
Skal prøve å holde meg til 11 DPO med testing, og trodde jeg kun hadde to digitale tester liggende, med det er to 2-pakker. Vurderer derfor å bare smelle til med en digital 11 DPO.
Husker jeg hadde svake «menssmerter» i DPO-land for et par sykluser siden, dette føles annerledes. Skal uansett holde meg i to dager til før testing. Vurderer dog å ta en i kveld og i morgen uten å se på de før onsdag. Mener jeg leste om noen andre som gjorde det her inne. Skulle det bli en positiv test, så er det jo litt gøy å se en eventuell stigning etc. 
Hadde litt for mye tro på denne runden. Og nå får man se om det blir 2 mnd til neste PP, eller om vi rekker en til. Æsj, altså. Fallhøyden blir så stor når man har forhåpninger. Kanskje kroppen har prøvd, men ikke fikk festet egget? Who knows. Kjenner jeg blir frustrert på progesteronet, for å gi meg falske forhåpninger.