Ja, det er et lite håp, men frykter jo nok en BO eller MA... har time på sykehuset kl 08.30 i morgen, skulle egentlig bare ønske jeg kunne sovet til da!Håper fortsatt <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er et lite håp, men frykter jo nok en BO eller MA... har time på sykehuset kl 08.30 i morgen, skulle egentlig bare ønske jeg kunne sovet til da!Håper fortsatt <3
Ja, det er et lite håp, men frykter jo nok en BO eller MA... har time på sykehuset kl 08.30 i morgen, skulle egentlig bare ønske jeg kunne sovet til da!
Ja, har vel ikke vært stort mye vits å gjennomføre UL tidligere med så lav hcg. Er 6+6 i morgen.Det skjønner jeg godt.. Blir sikkert en lang dag. Blir det første ultralyden?
Ja, har vel ikke vært stort mye vits å gjennomføre UL tidligere med så lav hcg. Er 6+6 i morgen.
Krysser alt jeg har! Den har jo doblet seg da, men skjønner jo at du bekymrer degJa, har vel ikke vært stort mye vits å gjennomføre UL tidligere med så lav hcg. Er 6+6 i morgen.
Håper fortsatt for degStigning fra 176 (onsdag) til 351 (fredag), men blødningene/spottingen har ingen tegn til å avta... Dette går nok ikke veien![]()

Jeg har ikke funnet ut så mye. Endte opp med å ikke be om hcg. Det går ganske tregt her, ville ikke fått konklusjonen før på mandag om en(snau) uke. Tenkte som så at innen den tid har jeg enten begynt å fossblø og får konklusjonen likevel, eller så er det da 4 dager til TUL.
Alt er forandret nå. All spotting er borte, ikke kommet noe på papiret siden lørdag. Kvalmen er tilbake, brystene har blitt kjempeømme, noe de ikke har vært.
Så symptomene er der.
Sa til sambo at han kan bestemme om vi bestiller TUL denne uken, eller om vi skal vente tlm planlagt TUL neste uke. Han ville vente så lenge jeg føler meg helt annerledes nå.
Er jo en liten risiko forstår jeg, denne uken, at TUL kanskje ikke kan konkludere på liv, at vi blir urolige og uansett på vente.
Jeg liker ikke disse ukene spesielt godt![]()

TUL akkurat gjennomført og alt er helt perfekt med den lilleer akkurat der den bør være både med lengde og hjerteslag
![]()
utrolig bra! Så deilig å kunne puste lettet ut 
Såå godt, da håper jeg du klarer å puste litt ut,og smått begynne å glede deg etterhvert, vet hvor vanskelig det kan vereTUL akkurat gjennomført og alt er helt perfekt med den lilleer akkurat der den bør være både med lengde og hjerteslag
![]()
Man kan se kjønn fra midten av uke 12 ca, men jo lenger man venter jo sikrere er det selvfølgelig. På otul så er det kun organer de skal se på så du vil ikke få vite kjønn der.Var det mulig å se kjønn så tidlig?![]()
Åååååhhhh! Var på do tidligere i kveld, og er så hard i magen. Når jeg er ferdig, så har jeg nok engang rosa på papiret
Minutter senere ble det rødere enn før, nå er det kanskje litt mer brunlig. Men kommer fortsatt litt på papiret når jeg tørker meg - hvis jeg passer på å dytte litt "oppom".
Så da er vi tilbake til å være redde og bekymret, selv om vi så hjerteslag og perfekt reke for 5 dager siden![]()
jeg vet hvordan det er! Hatt noen runder selv med brunt og rosa. Blir like bekymret hver gang!

Jeg hadde en del rosa utflod til morgen i dag og er så klart dritstressa. Har time om ti minutter til UL og NIPT, så håper at alt er helt fint! Så hjerteslag for en uke siden. Er 10+5!
Lykke til begge to. Håper på gode nyheterKun litt brun utflod nå. Har time til UL I morgen (privat). Bare må se hvordan det står til inni der, blir jo så bekymret![]()

Hvordan gikk det?Jeg hadde en del rosa utflod til morgen i dag og er så klart dritstressa. Har time om ti minutter til UL og NIPT, så håper at alt er helt fint! Så hjerteslag for en uke siden. Er 10+5!
Kun litt brun utflod nå. Har time til UL I morgen (privat). Bare må se hvordan det står til inni der, blir jo så bekymret![]()