Ja, en time er mer enn nok imellom. Den er så konsentrert da uansett. Så fremst du ikke drikker mye mens du sover da.Er på jobb da, så litt vanskelig å få til. Men tisser 0630 når jeg står opp, og 0745 før jeg går- er det sent nok som andre urin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, en time er mer enn nok imellom. Den er så konsentrert da uansett. Så fremst du ikke drikker mye mens du sover da.Er på jobb da, så litt vanskelig å få til. Men tisser 0630 når jeg står opp, og 0745 før jeg går- er det sent nok som andre urin?
Så tar du en på andre urinenVis vedlegget 413924
Mye tydeligere strek i dag- hurra!! Fremdeles svak, men er jo bare 11dpo.
FantastiskVis vedlegget 413924
Heier på deg og lille spire!! Gratulerer 
Vis vedlegget 413924
Hurra!!!!Vis vedlegget 413924
Trenger ikke være noe annet enn litt blødning ved el. Har skjedd meg en gang og er helt normaltNå er jeg litt forvirret..
Fikk positiv el test på onsdag, så ble den negativ men positiv igjen på fredag. Litt el smerter torsdag og fredag. Tenkte da at kroppen prøvde på eggløsning men ikke fikk det til første gangen. Nå når jeg var på toalettet kom det lyserosa utflod (veldig svakt). Hva kan dette være? Har spottet litt tidligere, dagen før og på el dagen men ikke etter. Da har det også vært brunt og ikke lyserosa.

GratulererAltså- er det mulig?! Digital slo ut, på DEN svake strimmelen! Er 11dpo/ 3+4 i dag. Det hadde jeg ikke forventa! Vis vedlegget 413939

Gratulerer!Vis vedlegget 413924
håper dette er gullegget som sitter
Redd det er tr som melder sin ankomst, men spottet ikke sånn forrige syklus, så får jo ett lite håp da.GratulererVis vedlegget 413985
Tok ny test i formiddag, annen type da. Så var babystrek i går og ikke skygge ja. Føles litt surrealistisk.![]()
kjente at jeg ble skikkelig misunnelig nå Absolutt lovGratulererkjente at jeg ble skikkelig misunnelig nå
(lov å innrømme det her inne?)
<--- det er meg. Grønn av misunnelse. Selv om jeg ikke miss- unner noen en positiv test!! Jeg unner alle å få babystrek og terminspirer!Takk. Og selvfølgelig! Jeg hadde vært grønn av misunnelse i mine glansdager som prøver. Da gikk det ikke så lett som nå. Halvannet år før første satt, mista han, så 7 mnd før jeg var gravid på nytt med flere helt håpløse sykluser før vi kom dit. Jeg fikk fnatt av de som ble gravid av å se på mannen.Gratulererkjente at jeg ble skikkelig misunnelig nå
(lov å innrømme det her inne?)

Veldig fint at du slapp en slik prøvetid, og nå var vel avgjørelsen om en tredjemann ute av dine henderTakk. Og selvfølgelig! Jeg hadde vært grønn av misunnelse i mine glansdager som prøver. Da gikk det ikke så lett som nå. Halvannet år før første satt, mista han, så 7 mnd før jeg var gravid på nytt med flere helt håpløse sykluser før vi kom dit. Jeg fikk fnatt av de som ble gravid av å se på mannen.![]()

Jeg unner alle en positiv test, vil bare så gjerne ha en selvAbsolutt lov<--- det er meg. Grønn av misunnelse. Selv om jeg ikke miss- unner noen en positiv test!! Jeg unner alle å få babystrek og terminspirer!

Veldig fint at du slapp en slik prøvetid, og nå var vel avgjørelsen om en tredjemann ute av dine hender![]()