100 ting utav huset i løpet av året

Har "arvet" hele uthuset (dødsbo, så fulgte med innhold)... Der er det blant annet aviser fra -93, her og nå (eller se og hør?!) Fra -87, ødelagt sykkel fra 70-tallet, eldre senger og kofferter fra samme tid, syltetøyglass og rustent verktøy... Skal bli godt å bli kvitt alt det der
Da har du en del å ta deg av ja.

(om ikke vi tar tak så har ungene våre noe tilsvarende om 40-50 år...)

Da har du en del å ta deg av ja.

(om ikke vi tar tak så har ungene våre noe tilsvarende om 40-50 år...)
Blir mye greier.. jeg forstår ikke at det ikke bare ble kastet med en gang. En knekt ski blant annet..... ><

Blir mye greier.. jeg forstår ikke at det ikke bare ble kastet med en gang. En knekt ski blant annet..... ><
Kan svare for hvorfor vi f.eks ikke hadde kastet en knekt ski med en gang, men satt den i garasjen i alle fall. Samme grunn som mye annet som står der. Det går ikke i restavfallet, det skal leveres på gjenvinningsstasjonen eller om vi noen gang leier en container. Så blir det stående på vent..

Kan svare for hvorfor vi f.eks ikke hadde kastet en knekt ski med en gang, men satt den i garasjen i alle fall. Samme grunn som mye annet som står der. Det går ikke i restavfallet, det skal leveres på gjenvinningsstasjonen eller om vi noen gang leier en container. Så blir det stående på vent..
Ja.. men å flytte det opp på loftet i uthuset... :P
Og panteflasker fra 2005/06.... Han ble ikke syk før 2016. Og nå kan ikke flaskene pantes lenger :rolleyes:

Ja.. men å flytte det opp på loftet i uthuset... :P
Og panteflasker fra 2005/06.... Han ble ikke syk før 2016. Og nå kan ikke flaskene pantes lenger :rolleyes:
Pant, det får vi i det minste ut av huset flere ganger i året, ja.

Idrettslaget kommet og henter. I tillegg tar jeg med på butikken når jeg husker det.

Her skal det også kastes! Nå har jeg haugevis av esker på loftet med baby og småbarnsklær. Noe skal selvfølgelig ligge, men når vi etterhvert får vite hva som skjuler seg i magen så kvitter vi oss med ca halvparten. Det blir deilig! Jeg kvitter meg og med bøker. Barnebøkene får bli, men 'voksenbøker' som er lest kan jeg kvitte meg med. Etterhvert skal det bli et ganske organisert hjem :happy119

Back
Topp