August skravletråd

Det jeg var i hadde faktisk ikke noe som bar pride preg, bortsett fra st brudeparet var to damer
Jeg droppa de neglene og det var sånnsett like greit ja. Altså. Det hadde ikke vært GALT, bare litt mer enn nødvendig. Og jeg er ikke så fargerik av meg så det passer meg best uten.

Men jeg har notert meg til neste bryllup at NOE annet enn blank lakk og lett shimmer overlakk som reelt ser ut som ingenting, ønsker jeg.
Hvs får bli litt avhengig av kleskode når vi faktisk får litt mer enn dato å forholde oss til. Det er et år til. Så ikke noe stress. Ny kjole skal jeg i alle fall ha. I går ble det gjenbruk av en ti år gammel kjole, men jeg kan ikke huske at den var for lang da. Det var den nå. Kan alternativt legges opp minst 5 cm, men jeg tenker at en ny kjole og kanskje med litt ermer kan passe det bryllupet bedre. Eller en passende jakke til. Får tenke litt. Igjen avhengig av kleskode. Som et realt bondebryllup kan det sågar være mest rett med bunad

Vi får se. Jeg tror ikke det da.

Ja, jeg følte det virkelig på kroppen når det utslettet kom og jeg var varm over hele kroppen at håret det må bort. Trives ikke med så langt hår som nå, så nå blir det fancy og kort så lenge jeg ser ut som en kvinne :p
Er egentlig veldig behagelig med kort hår. Datteren min har det nå, hun foretrekker det sånn. Gubben har dog en forkjærlighet for lengre hår. Altså, på kvinner. Jeg liker det best litt lengre enn til skuldrene. Ikke uhåndterlig langt, men nok til at jeg føler meg relativt feminin. ><
Jeg føler ikke selv at ansiktet mitt er feminint nok til å kle kort hår.

Er egentlig veldig behagelig med kort hår. Datteren min har det nå, hun foretrekker det sånn. Gubben har dog en forkjærlighet for lengre hår. Altså, på kvinner. Jeg liker det best litt lengre enn til skuldrene. Ikke uhåndterlig langt, men nok til at jeg føler meg relativt feminin. ><
Jeg føler ikke selv at ansiktet mitt er feminint nok til å kle kort hår.
Pappa syns jeg kler det veldig godt. Det samme gjør mannen.

Det er bra. Jeg føler ikke jeg har ansikt til det bare.
Samme her. Har prøvd å ha rikelig kort og kler det ikke. Men det kan være veldig fint på andre da. Og gubben her også liker best at jeg har halvlangt-så langt hår som mulig, haha. Trives godt med det sjøl også. Har hår så det rekker rett nedafor BH-en på ryggen nå :hilarious:

Samme her. Har prøvd å ha rikelig kort og kler det ikke. Men det kan være veldig fint på andre da. Og gubben her også liker best at jeg har halvlangt-så langt hår som mulig, haha. Trives godt med det sjøl også. Har hår så det rekker rett nedafor BH-en på ryggen nå :hilarious:
Har prøvd jeg også.. men liksom.
Mamma kler det. Og dattera kler det. Kan være bare jeg som er selvkritisk... :P For vi er jo egentlig "kliss like", i følge alle vi støter på. :P

I dag får lille gå rundt litt i bare trusa. Fordi når hun da eventuelt tisser på seg, så MERKER hun det :p "oi sann..". Må jo bare prøve litt, om hun skal bli bleiefri etterhvert.

I dag får lille gå rundt litt i bare trusa. Fordi når hun da eventuelt tisser på seg, så MERKER hun det :p "oi sann..". Må jo bare prøve litt, om hun skal bli bleiefri etterhvert.

Vi hadde hvertfall mange uker med masse uhell. Også bare helt ut av det blå ble hun tørr. Sånn typ 3-4 uhell en dag - ingen fra dagen etter. Fortsatt litt uhell nå da, men det går litt i perioder nå :)

Ja vår har gjort det og. Fortsett små uhell her og der, men hu har vært ekstremt sta. Syns 4 år er lenge til å gå med bleie så vi bare fjernet den.

Vi hadde hvertfall mange uker med masse uhell. Også bare helt ut av det blå ble hun tørr. Sånn typ 3-4 uhell en dag - ingen fra dagen etter. Fortsatt litt uhell nå da, men det går litt i perioder nå :)
Hun hadde veldig teken på det en stund, også sykdom, engangsbleier, fødsel... Nå kommer plutselig ingenting i do. ><

Ja vår har gjort det og. Fortsett små uhell her og der, men hu har vært ekstremt sta. Syns 4 år er lenge til å gå med bleie så vi bare fjernet den.

Mi eldste var nesten fire da hun sluttet helt med bleie. Hun hadde angst for doen. Hun her er ikke to engang, så vi bare øver smått.

Vel vi har holdt på med tvungent bleieslutt i en uke nå, så vi får se hvordan det går. Går veldig bra i barnehagen, mindre bra hjemme virker det som.

Er alltid litt tungvint akkurat når man holder på, men går seg til etterhvert. :)

Regn og vind siden igår. Inne dag for barn igår og idag. Blir mye deling av de i huset fordi de gamer og snakker høyt når de spiller. Nå roe vinden seg litt.
Imorgen begynner minste på sfo. Blir nok bare 3-4 timer for han ønsker selv at gå.

Her blåser det ikke, og regner ikke sånn ekstrem - vær - mengder, men det regner jevnt og trutt og ganske mye (men det må regne mer her for at det skal betegnes som ekstremt. For naturen og infrastrukturen er rett og slett forberedt på mer regn her)

Men kjipt vær er det ja. Inne-vær.

Jeg er bare ute når jeg kjører ungene til og fra sommerskole.

Den ene bilen lager rare lyder så den ble satt på verksted, som har sett på den og estimert 20-30k for å få den fikset, i september. Den er kjørbar i mellomtiden da, bare ikke på langtur. Skal få endelig tilbud på rep i morgen for å vurdere om det skal gjøres.

Back
Topp