7 DPO
Ny uke - IKM-uke! Har ikke hatt vondter de siste dagene, så da konkluderer jeg med at det var hormoner/lutealfasen og dermed normalt. Er ellers helt utmattet, fortsatt. Det har også begynt å gå utover psyken min i det siste. Må hvile eller sove hvert ledige minutt, og det i seg selv er deprimerende når det går over lang tid. Og da går også tankene over på hvordan det skal bli å gå gravid og å få en til i hus.
Blir mye klaging i denne dagboka, men det hjelper å pøse det ut her.
Må prøve å komme meg selv opp igjen! Usikker på hvor bra det er å trene når man er utmattet døgnet rundt, men det er kanskje verdt å innføre litt, igjen. Er vel fort 6 uker siden forrige økt, så det ble en liten økt i kveld. Føler meg nesten desperat etter å føle meg bedre!
Når det gjelder testing, så har jeg mer eller mindre bestemt meg for å starte testingen 10 DPO. Mest pga. besøk.
Men det er jo også litt spennende.
Og da starter også "symptomjakten". 
Ny uke - IKM-uke! Har ikke hatt vondter de siste dagene, så da konkluderer jeg med at det var hormoner/lutealfasen og dermed normalt. Er ellers helt utmattet, fortsatt. Det har også begynt å gå utover psyken min i det siste. Må hvile eller sove hvert ledige minutt, og det i seg selv er deprimerende når det går over lang tid. Og da går også tankene over på hvordan det skal bli å gå gravid og å få en til i hus.
Blir mye klaging i denne dagboka, men det hjelper å pøse det ut her.
Må prøve å komme meg selv opp igjen! Usikker på hvor bra det er å trene når man er utmattet døgnet rundt, men det er kanskje verdt å innføre litt, igjen. Er vel fort 6 uker siden forrige økt, så det ble en liten økt i kveld. Føler meg nesten desperat etter å føle meg bedre!Når det gjelder testing, så har jeg mer eller mindre bestemt meg for å starte testingen 10 DPO. Mest pga. besøk.
Men det er jo også litt spennende.
Og da starter også "symptomjakten". 
Husker jeg følte det slik forrige gang, også.
Tror hodet kommer til å være litt mer med.
Nå vil jeg jo bare komme i gang med neste syklus!

Det gjør meg håpefull, og hjelper på å dempe frykt og negative tanker. Det føles også logisk det du sier om å ha klatret over den veggen fra før. Det var en veldig fin metafor.