Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om vi skal reise bort i romjulen jegAugustSatt her og såg på skoleruten og ka tid juleferien er. Kanskje vi tar en Sverige tur da.

Ja de flyr i grunnsynes disse månedene går så alt for fort
jeg begynner å stresse litt allerede med julegaver. har ikke begynt, bare tenkt![]()
AbsoluttTragisk med de drulningsulykkene rundt omkring.
Kamper og turneringer, ja. Ungene begynner i 3. Og 7. Og 10. Klasse her.August er en fin månedGleder meg til yngste har sin første skoledag om noen uker. Fotballen starter opp igjen og det er kamper og turneringer. Blir vel en campingtur eller to også
![]()
Jeg begynner å tenkte jul etter eldste har hatt bursdag. Det er ikke før senere denne mnd. Så omtrent sammenfallende med skolestart, da, da starter jeg juleplanlegger-tråd etc.synes disse månedene går så alt for fort
jeg begynner å stresse litt allerede med julegaver. har ikke begynt, bare tenkt![]()
Ja vi hadde jo han som kengubarnet spilte fotball med som druknet for litt Iver ett år siden, forferdeligAbsolutt
Det skjer hver sommer. Jeg venner meg ikke til det. Det er grusomt. Hvert år.
Helt grusomt.Ja vi hadde jo han som kengubarnet spilte fotball med som druknet for litt Iver ett år siden, forferdelig
Mhm. Burde vært mer fokus på å lære barn å svømme, barn og vann er skummeltHelt grusomt.
Ja.Mhm. Burde vært mer fokus på å lære barn å svømme, barn og vann er skummelt
Her har de fra første klasse, men jeg er fortsatt av formening om at det er foreldres ansvar og spesielt om man bor i nærheten av vann, finnes diverse steder man kan søke om penger i støtte.Ja.
Her har de svømming på skolen i 3. Klasse og 6. Og om de ikke lærer å svømme på de 10 gangene *2 så....
Your loss.
Så når eldstemann ikke hadde lært det ah skulle etter svømming i 3. Klasse, så meldte vi ham og søstera på svømmekurs
Yngste holder på nå.
Men ikke alle har råd til eller prioritere det. Det koster ganske mye.
Og helt seriøst. Vi bor på ei øy