eggløsning og mens-termin har en differanse på to dager hos meg, så jeg har valgt en dato i midten og teller ut i fra den.Heihei, reaktiverer denne tråden jeg! Føler jeg har fått så mang ulike termindatoer i det siste, menstermin, eggløsningstermin, (privat) UL termin, hvilken tar dere utgangspunkt i på dette tidspunkte? Jeg betviler UL terminen da jeg er usikker på om den KAN stemmer, eller så hadde jeg sikkert brukt den![]()
På TUL stemte det best med EL dato, men endrer ikke på tellinga mi før etter ordinær ultralyd tror jeg. Er jo ikke viktig i det hele tatt, og bare snakk om noen få dager.
Men lagde en oversikt for meg selv som går fram til i august over de ulike ukene som jeg har i notatboka mi, og jeg føler ikke for å skrive den om. Den oversikten er så grei å sjekke datoer inn i framtiden på, "å vi planlegger weekendtur da, skal vi se, da er jeg i uke 20, da burde jeg nok ta x-hensyn"

Lykke til kjære deg.

Man går fra Kinsarvik til Lofthus og har nydelig utsikt over Hardangerfjorden hele veien. Den er ca 14 km
takk for tips