Nåken som har kjent livmora vokse over symfysen? Straks veke 12 her 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan kjennes det ut?Nåken som har kjent livmora vokse over symfysen? Straks veke 12 her![]()
Det kjennes ut som en hard kant helt nede med trusekantenHvordan kjennes det ut?

Den er ikke alltid så lett å kjenne. Jeg klarte ikke å finne den før jordmor forklarte og viste meg hvordanJeg har ikkje kjent den, men det er jo mulig at jeg ikke helt vet hva jeg kjenner eller ikke![]()

Kan se livmora stikke it når jeg ligger på rygg. Når jeg står er det ikke så lett å se med mindre man vet
Var på ultralyd 11+4 og tok ultralyd på magen. Så rekner med at livmora har komt over?
Har du ikke vært på noen ultralyd enda? Livmoren kan også strekke seg litt fortere når den har vært strukket førJeg kjenner kanten, litt nedfor navlen. Er 13+0 i dag. Føler den er høyere opp allerede, i forhold til de to forrige svangerskapene. Kan det være tvillinger? :O Skal på ultralyd neste uke.
Åja haha dasåDet trenger ikke å ha betydningtok utvendig ultralyd 6+4 og da kan jo ikke livmoren ha kommet opp.
Nei ikke enda! Skal på første ultralyd på tirsdag. Det er ordinær TUL. Har ikke vært på noen private ultralyder. Veldig spent!Har du ikke vært på noen ultralyd enda? Livmoren kan også strekke seg litt fortere når den har vært strukket før![]()
Ååå, så spennende! Masse lykke tilNei ikke enda! Skal på første ultralyd på tirsdag. Det er ordinær TUL. Har ikke vært på noen private ultralyder. Veldig spent!

Kjenner den også mer mot venstre side. Akkuratt som du beskriver. 13+4 i dag jeg ogsåIkke livmorHALSkanten, livmorkantenHvor langt på vei er du? Som førstegangsgravid tar det litt lengre tid før livmoren kommer opp.
Jeg kjenner livmoren fra ca trusekanten og nærmer seg veldig navlen nå. Det er lettest å kjenne det på morgenen i sengen, jeg kan holde på den med hele håndflaten. Akkurat som en hard ball, og den er faktisk mer mot venstre side, slik som du beskriver. Rare greierjeg er 13+4 idag, og gravid for 4.gang.