Shitahitshitshitshit er tankene som går gjennom hodet mitt nå. Jeg fant en kul rett innenfor skjedeåpningen. Jeg er ikke der nede så fryktelig ofte å kjenner selv, så jeg har ingen aning om hvor lenge den kan ha vært der, antageligvis en stund. Den gjør ikke vondt så nå er jeg overbevist om at jeg har kreft selv om et googlesøk sa at det er fryktelig sjeldent å då kreft der, spesielt om man er under 60 år.. Men jeg har vært en del av den ene prosenten før så statistikk roer meg ikke lenger.
Den gjør som sagt ikke vondt, det skjer ingenting om jeg trykker på den. Nå gikk jeg fra å være stressa for at jeg kan være gravid til at jeg kommer til å dø og etterlate mann med to barn som må vokse opp uten en mamma
Er det noen som har opplevd noe lignende som kan gi meg noen beroligende ord?
Vi reiser på ferie om noen dager, så jeg vet ikke om legen får presset meg inn til å sjekke det før det heller..
Den gjør som sagt ikke vondt, det skjer ingenting om jeg trykker på den. Nå gikk jeg fra å være stressa for at jeg kan være gravid til at jeg kommer til å dø og etterlate mann med to barn som må vokse opp uten en mamma
Er det noen som har opplevd noe lignende som kan gi meg noen beroligende ord?
Vi reiser på ferie om noen dager, så jeg vet ikke om legen får presset meg inn til å sjekke det før det heller..
Jeg kjente det samme etter fødsel med første og nå også for noen dager siden. Var ganske forstoppet med første husker jeg og nå også var det noen dager siden jeg hadde fått gått ordentlig på do. forsvant etter å ha fått gått skikkelig på do
men den er så svak at selv jeg er usikker på om jeg ser syner, klarer ikke fange opp noe på kamera. Får håpe gynekologen har rett!