Besøk på sykehuset.

Har inntrykk av at de fleste er i generelt dårligere form etter nr1 enn nr2. Mulig man har lengre fødsel og dermed mer sliten...eller at det går på det psykiske, siden alt er helt nytt...?
Med barn nr 2 og nr 3 har jeg jo vært i knallform etterpå.
Jeg gleder meg så sjukt til å ploppet ut nr4 nå, og få det rushet til å styre rundt fordi energinivået plutselig er DER OPPE. :p
Ja var det bare å ploppe den ut skulle jeg vært overlykkelig:laughing002:love017

Jeg ploppa ut nr 2, og kjente at jeg bare hadde lyst til å reise meg opp og gå hjem rett etterpå. Men det ble et par dager på sykehuset fordi vi måtte vente på legesjekk av baby. Fikk ikke det før mandag, og hun ble født fredag kveld. Trudde jeg skulle bli gæærn. Ville hjem! Blir sikkert superskuffa med nr 3 nå, blir sikkert slit og vondt og alt..

Jeg ploppa ut nr 2, og kjente at jeg bare hadde lyst til å reise meg opp og gå hjem rett etterpå. Men det ble et par dager på sykehuset fordi vi måtte vente på legesjekk av baby. Fikk ikke det før mandag, og hun ble født fredag kveld. Trudde jeg skulle bli gæærn. Ville hjem! Blir sikkert superskuffa med nr 3 nå, blir sikkert slit og vondt og alt..

Nr3 var jeg i knallform etterpå, omtrent samme som etter nr2. Men du kan vel uansett evt komme tilbake etter noen dager for legesjekk osv? Hvis det ikke er noe grunn til at man må være på sykehuset de andre dagene...?

Nr3 var jeg i knallform etterpå, omtrent samme som etter nr2. Men du kan vel uansett evt komme tilbake etter noen dager for legesjekk osv? Hvis det ikke er noe grunn til at man må være på sykehuset de andre dagene...?
Jeg vil nok insistere på det denne gangen hvis det går bra. Det er snart 14 år siden sist så gjorde vel bare det de ba om.

Jeg vil nok insistere på det denne gangen hvis det går bra. Det er snart 14 år siden sist så gjorde vel bare det de ba om.

Det kan du nok gjøre! Hvis det ikke er noe grunn til at dere må være der ellers, så.

Hva er «vanlig» nå om dagen i forhold til besøk av familie på sykehuset etter man har født? Slik jeg har forstått det så er man jo veldig kort tid på sykehuset, 1-3(?) dager. Er det virkelig sånn at man lar hele familyen fra begge sider komme å hilse på i løpet av denne korte tiden?:bored:
Forstår at det er store individuelle forskjeller her, og sikkert mange faktorer som spiller inn.
Jeg er førstegangsfødende, har selv ikke så «stor» familie på min side, men babypappa har stor og engasjert familie som hadde sett for seg å besøke på sykehuset siden de gjorde det med niesene og nevøene hans :rolleyes:
Sniker fra juni! Ikke lov noe på forhånd, du vet ikke hvordan formen din blir :)
Jordmødre anbefaler at besøk venter til man kommer hjem slik at man får fokusert på å få til amming de første dagene. Uansett når du er klar for besøk, si tydelig ifra at de kan komme fra klokkeslett til klokkeslett, 1 time holder ofte i massevis i starten og det er ikke så kult å sitte utslitt med barseltårer med besøk som aldri drar. Så kan man heller be folk bli litt lenger om man føler for det der og da:Heartred

Jeg er førstegangsfødende og egentlig var jeg innstilt på å ikke få noe besøk på sykehuset, men etter å ha født, så hadde jeg faktisk lyst på besøk haha! Så da inviterte vi besteforeldrene, de var innom i ca en time hver :) Men er jo helt innafor å ikke få noe besøk og!

Back
Topp