Ikke sant, da er det bare å nyte det som kan nytes, for man blir jo plutselig å savne det også

Når formen er grei, så går det jo an. Første trimester skjønner jeg man har hardt for å nyte i din situasjon.. ><
Formen her er OK. Bekkenet begynner bli greit igjen, kjenner det bare når jeg reiser meg opp eller tar på meg klær. Men er litt tung og stor da. Magen er i veien, og man glemmer hvor framtjukk man er. Så man skraper jo dører og bordkanter borti til stadighet. Må sitte bredbeint for å få plass til magen mellom. Orker lite fordi det er tungt.
Så man håper litt på snarlig føding da. Men ikke noe tegn som tilsier at det skal skje noe snart sånn sett. Er 37+5 nå (38+0 etter OUL, men.. OUL beregningen går jeg kun med på rundt termin

) regner med "når som helst" etter uke 38 ish. Uke 37 er jo ikke prematur lenger, men det er jo ikke egentlig VANLIG å føde den uka likevel. Mange føder da, men mer typisk føder man vel senere. Og noen babyer er forsåvidt ikke helt klar før 38+ uker heller... Mtp pustehjelp osv.
Jeg regner med at hun hadde vært klar om hun hadde kommet naturlig nå, altså! Men har heldigvis ikke hatt noe forventninger til denne uka.