Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! For se om det blir ved neste el eller om vi venter til august.ÅåMasse lykke til neste runde!
Ikke nå erfaring med det dessverre, men regner med noen andre her har![]()

I dag hadde jeg litt gul-brun utflod, som senere ble til brun med litt rosa.. sorry TMI!
Jeg er bare 4 dpo
Jeg pleier ikke å spotte, håper ikke jeg begynner nå!

Nei, bestemte meg for å vente til etter ikmSelvfølgelig, det er så liteja absolutt! Hele livet settes jo på vent føles det ut som.
Spennende, håper syklusen er på rett kjøl!
TakkJa enig! Fått testet ? Krysserfingrene

Heiaheia4 dpo i dag, og 1 uke til testinghar sagt 2 ganger tidligere at jeg skal teste 11 dpo, men sprakk på 10 dpo. Så får vi se denne gang da
![]()
det er lov å teste. Er bare jeg som er pysete.Venter med å teste til etter ikmHvordan har det gått?![]()

Festeblødning?I dag hadde jeg litt gul-brun utflod, som senere ble til brun med litt rosa.. sorry TMI!
Jeg er bare 4 dpo

Jeg vil vente lengst mulig i håp om å få en tydeligere strekHeiaheiadet er lov å teste. Er bare jeg som er pysete.
Det hadde jo vært fint! Men siden jeg bare var 4 dpo i går så går vel ikke detFesteblødning?![]()

Oki ,takk !Ååh så gøy![]()
ja, jeg tror testene stagnerer veldig raskt og deretter synker, om det er kjemisk. Men jeg har aldri opplevd kjemisk selv, bare svarer utifra testene jeg har sett her inne
![]()

Å , håper det er en festeblødningI dag hadde jeg litt gul-brun utflod, som senere ble til brun med litt rosa.. sorry TMI!
Jeg er bare 4 dpo
Flink! Det blir torsdag eller fredag?Venter med å teste til etter ikm![]()
Kanskje egget fra raskt når der endelig slappDet hadde jo vært fint! Men siden jeg bare var 4 dpo i går så går vel ikke det![]()
er lov å håpe iallfallÅ , håper det er en festeblødningsluttet å spotte nå?
Kanskje egget fra raskt når der endelig slapper lov å håpe iallfall

For en fiin strekStreken fortsetter å utvikle seg i riktig retning iallfallEr vell ca. 11 dpo

Fine tester!Streken fortsetter å utvikle seg i riktig retning iallfallEr vell ca. 11 dpo

Å skjønne! Ja ikke sant ,håperhåper for deg !Ja, jeg hadde ikke noe da jeg var på do tidligere i dag.
Det var veldig mye som skjedde i magen i går, kjentes ut som noe hogget til, vanskelig å beskrive hvordan det kjentes ut, det var ikke murringer.
Kan hende jeg er 1 dpo mer, jeg hadde noen smerter dagen jeg fikk positiv test, som jeg kanskje trodde var at egget slapp. Men jeg aner ikke. Må bare være tålmodig, igjen![]()