Ikm uke 27

Absolutt- vi har fått innvilget ivf i august, så denne og neste syklus er bare sånn ventetid for oss uansett. Men vi fikk lov til å prøve naturlig, så «må» jo det. Men jeg synes faktisk dpo dagene går mye fortere enn tidligere nå- sikkert fordi jeg ikke egentlig har noen forventning om at det skal gå.
Lov å håpe at dere ikke trenger ivf da. Kan jo hende det plutselig klaffer nå :Heartred

Lov å håpe at dere ikke trenger ivf da. Kan jo hende det plutselig klaffer nå :Heartred
Joda- det har jo klaffet relativt fort før, men har mista to ganger på 8mnd og den ene gangen med blæremola. Så er redd eggkvalitet ikke er på topp, og at ivf er et bedre valg. Var egentlig redd for å prøve naturlig- men våget ikke å ikke prøve heller :dontknow

Glemte å oppdatere med den siste av tre el tester :hilarious: jeg skjønner ikke hva jeg tenkte på da jeg pakka kofferten:bored: er 3 DPO i dag, stemmer med smerter i magen natt til CD21.

Vedlegg

• IMG_1296.jpeg
    IMG_1296.jpeg
    285,3 KB · Visninger: 77
Tror ikke kroppen min er vant til Lutinus lenger- blitt skikkelig trøtt og nå småkvalm etter å ha begynt på det etter noen måneder uten. Greit at den reagerte fort da, så jeg slipper å lure meg selv til å tro at det er tidlige symptomer :dontknow Neste runde skal jeg ta letorozol i tillegg, spent på den! Og så oppstart med hormonsprøyter i august-syklusen:nailbiting:

Tror ikke kroppen min er vant til Lutinus lenger- blitt skikkelig trøtt og nå småkvalm etter å ha begynt på det etter noen måneder uten. Greit at den reagerte fort da, så jeg slipper å lure meg selv til å tro at det er tidlige symptomer :dontknow Neste runde skal jeg ta letorozol i tillegg, spent på den! Og så oppstart med hormonsprøyter i august-syklusen:nailbiting:
Så kjedelig at du blir dårlig av den, men også så spennende alt som skal skje hos deg framover er :D

Endelig begynner det å skje noe her! Bare 1 uke forsinka nesten, meeen. Holder meg her sammen med dere :Heartred

Vedlegg

• 9003A9A2-CE6A-457B-927B-A424ECA55E71.png
    9003A9A2-CE6A-457B-927B-A424ECA55E71.png
    2,5 MB · Visninger: 71
  • F61B8C0E-FFB6-4122-801C-8925A5B25053.jpeg
    F61B8C0E-FFB6-4122-801C-8925A5B25053.jpeg
    318,2 KB · Visninger: 77
@Malskj12 ja nå har vi holdt på siden aug21 med tilbakeslag, MAer, celleforandringer og molasvangerskap- så nå håper vi det snart er vår tur :smiley-angelic001

Men så bra at du finner el selv om den kommer sent med godt!! Da er det bare å hoppe i høyet!

@Malskj12 ja nå har vi holdt på siden aug21 med tilbakeslag, MAer, celleforandringer og molasvangerskap- så nå håper vi det snart er vår tur :smiley-angelic001

Men så bra at du finner el selv om den kommer sent med godt!! Da er det bare å hoppe i høyet!
Håper virkelig det klaffer for dere nå, dere har vært gjennom nok for lenge siden :sorry: :Heartred

Jaa, det blir å legge inn aksjer når samboer kommer hjem i kveld :hilarious:

Absolutt- vi har fått innvilget ivf i august, så denne og neste syklus er bare sånn ventetid for oss uansett. Men vi fikk lov til å prøve naturlig, så «må» jo det. Men jeg synes faktisk dpo dagene går mye fortere enn tidligere nå- sikkert fordi jeg ikke egentlig har noen forventning om at det skal gå.
Skjønner at dpo-dagene kanskje blir litt annerledes når man «egentlig» går og venter på ivf i august. Krysser fingrene for dere denne runden uansett, det kan alltids klaffe :Heartred
Her venter jeg bare på at temp skal endelig bekrefte el, men sov lenger enn vanlig idag så tør ikke tro så mye ut ifra temp, krysser fingrene for morgendagen..

Hvor mange dpo er resten av gjengen her nå da? :D og når tenker dere å starte testinga? :)

Skjønner at dpo-dagene kanskje blir litt annerledes når man «egentlig» går og venter på ivf i august. Krysser fingrene for dere denne runden uansett, det kan alltids klaffe :Heartred
Her venter jeg bare på at temp skal endelig bekrefte el, men sov lenger enn vanlig idag så tør ikke tro så mye ut ifra temp, krysser fingrene for morgendagen..
Du kan jo bruke justeringen? Det gjør jeg- funker bra!

Du kan jo bruke justeringen? Det gjør jeg- funker bra!
Ja, har gjort det ved tidligere prøving og da fungerte det bra - men gjorde det tidligere i syklus, og da ble jeg lurt til å tro at kroppen fikk til el, så trykker heller på å ikke inkludere de tempene som er tatt veldig sent og ser om det blir et tydelig skifte da :bag:

Ja, har gjort det ved tidligere prøving og da fungerte det bra - men gjorde det tidligere i syklus, og da ble jeg lurt til å tro at kroppen fikk til el, så trykker heller på å ikke inkludere de tempene som er tatt veldig sent og ser om det blir et tydelig skifte da :bag:
Ah skjønner! Vi har en toåring og en hund som alltid våkner mellom 0545 og 0640, så her blir ikke utslagene så store. Men sov hos mine foreldre en natt denne syklusen, og jammen ble det stort utslag av å sove i en seng som var mindre og tettere på varmeovnen (mannen) enn vanlig! Det er den jeg har tatt bort på bildet her:
E309D54F-3657-4DEC-BABE-8DCC90FED823.jpeg

Back
Topp