Ikm uke 27

4CF97976-B65C-4CBD-BBFF-03A766F83D25.jpeg
jeg kjenner EL veldig godt, så i natt var EL overstått! Håper det blir denne gangen! Er det da i morgen som bli 1 DPO?

Ikke vært så aktiv her inne denne mnd. Ikke tatt el tester engang. Pp 7. tenkte jeg skulle prøve ny metode. Ha sex annenhver dag, prøve å ikke fokusere så mye på disse el testene å stresse med å ha sex i tide. For blir jo automatisk litt sånn. Dag 12 i dag. Pleier å ha el dag 11-12. kjent litt små murringer et par dager, men ikke el smerter ennå. Tatt femar denne mnd. <3

Tror jeg har missa toppen altså :think005
Stemmer det at du ikke tok noen tester mellom CD17 og 20? Siden den begynner å stige CD17 så ville jeg tippet at det hvertfall er mulig at el skjedde mellom CD17 og CD20. Pleier du ha lang eller kort el-topp? Og temper du?
Jeg må alltid teste x2 pr dag når det nærmer seg lh-topp fordi jeg har så kort topp, tar jeg kun test formiddag feks er det stor sjanse for at jeg misser toppen og dermed bare ender opp med kun nesten positiv.

Stemmer det at du ikke tok noen tester mellom CD17 og 20? Siden den begynner å stige CD17 så ville jeg tippet at det hvertfall er mulig at el skjedde mellom CD17 og CD20. Pleier du ha lang eller kort el-topp? Og temper du?
Jeg må alltid teste x2 pr dag når det nærmer seg lh-topp fordi jeg har så kort topp, tar jeg kun test formiddag feks er det stor sjanse for at jeg misser toppen og dermed bare ender opp med kun nesten positiv.
Jeg testa med metode sine, men har ikke hatt noe utslag med de. Var tomme for de jeg vanligvis bruker. Så tipper toppen har vært i mellom der en plass. Men metode sine tester har aldri fungert noe på meg. Selv om babyplan og make sure sine har hatt så og si fullt utslag så har ikke metode sine hatt noe. (Har testa det en annne pp)

Hmm- spørs d ja! Kanskje bare lh økte i kort periode da? Hmm.. men jeg har noen gang positiv test i 2 dager nå, kun i går:0 hatt noe EL slim eller kramper da?
Har vanligvis lite tydelig el slim. Men har kjent kramper. Men igjen så er det her evt mensen nr 2 etter sa, så det kan hende det ikke er helt i syklus igjen enda

Ikke vært så aktiv her inne denne mnd. Ikke tatt el tester engang. Pp 7. tenkte jeg skulle prøve ny metode. Ha sex annenhver dag, prøve å ikke fokusere så mye på disse el testene å stresse med å ha sex i tide. For blir jo automatisk litt sånn. Dag 12 i dag. Pleier å ha el dag 11-12. kjent litt små murringer et par dager, men ikke el smerter ennå. Tatt femar denne mnd. <3
Samme her, jeg blir alt for fiksert på eggløsningstester så det har jeg sluttet med. Her er det sex annenhver til hverdag. Blir spennende dette :)

@Mummitrolle @Lovåhåpe her var det ananas til frokosten :hilarious: med kjerne til meg og uten til mannen , som også ville ha.

Men- jeg har faktisk blitt gravid to ganger der jeg har spist ananas. Og den skal jo ha en viss blodfortynnende effekt. Den ene legen min sier at jeg skal gå på blodfortynnende hvis jeg blir gravid igjen, så :dontknow can’t hurt- og så er det jo så godt!! Kiwi har tilbud nå på ananas!

@Mummitrolle @Lovåhåpe her var det ananas til frokosten :hilarious: med kjerne til meg og uten til mannen , som også ville ha.

Men- jeg har faktisk blitt gravid to ganger der jeg har spist ananas. Og den skal jo ha en viss blodfortynnende effekt. Den ene legen min sier at jeg skal gå på blodfortynnende hvis jeg blir gravid igjen, så :dontknow can’t hurt- og så er det jo så godt!! Kiwi har tilbud nå på ananas!
Ja, og så føles det rett og slett godt å ha noe «å gjøre» mens man venter :D

Ja, og så føles det rett og slett godt å ha noe «å gjøre» mens man venter :D
Absolutt- vi har fått innvilget ivf i august, så denne og neste syklus er bare sånn ventetid for oss uansett. Men vi fikk lov til å prøve naturlig, så «må» jo det. Men jeg synes faktisk dpo dagene går mye fortere enn tidligere nå- sikkert fordi jeg ikke egentlig har noen forventning om at det skal gå.

Back
Topp