Ikm uke 27

CanisBebis - 39 år - B2 - PP1 (denne runden, 2 MA siste 8mnd)- EL 21.6 - IKM 5.7

Lister meg inn her. Får omsider liv å prøve igjen etter en helvetes karusell av 2MA, en med antatt blæremola og masse styr. Har fått innvilget ivf og starter med det i august, men får lov til å prøve på gamlemåten de to syklusene før det.

Var hos lege på fredag og målte en follikel til 15mm, og hadde positiv el-test tirsdag ettermiddag, så da har det nok sluppet helt perfekt på rundt 23-24mm.

Satser nok mest på ivf i august, men etter x-antall tilbakeslag i snart to år nå så klarer vi ikke å la være å prøve på «gamlemåten» når vi nå endelig får lov igjen. Det KAN jo skje et mirakel :smiley-angelic001

Var hos lege på fredag og målte en follikel til 15mm, og hadde positiv el-test tirsdag ettermiddag, så da har det nok sluppet helt perfekt på rundt 23-24mm.

Satser nok mest på ivf i august, men etter x-antall tilbakeslag i snart to år nå så klarer vi ikke å la være å prøve på «gamlemåten» når vi nå endelig får lov igjen. Det KAN jo skje et mirakel :smiley-angelic001
Så godt å høre at du får lov til å prøve igjen! :Heartred hvordan gikk det med hele blæremola opplegget? Krysser fingrene for at det endelig kommer et gullegg som holder hele veien :Heartred

Så godt å høre at du får lov til å prøve igjen! :Heartred hvordan gikk det med hele blæremola opplegget? Krysser fingrene for at det endelig kommer et gullegg som holder hele veien :Heartred
Regionsykehus klarte ikke tyde første prøven, så den ble sendt til Oslo, som påviste blæremola. Men så hadde jeg utskraping etter det, der det ikke ble funnet noe. Så legen på fertilitet valgte å se bort fra det, han mener sjansen for at det faktisk var det er liten, evt at alt er ute nå. Og med min alder (39) har jeg ikke tid til å vente med å prøve igjen. Så han tok det litt på skjønn.

Men blir jeg gravid, og ikke mister igjen, så skal morkaken obduseres for sikkerhets skyld.

I tillegg får jeg TUL på sykehuset i uke 8 og NIPT allerede i uke 10 pga historikken.

B75149D9-2421-4719-AA5F-B1D41355F442.jpeg

Å der ble EL testen positiv!

Jeg er veldig usikker på hvor jeg ligger i løypa da jeg ikke fikk positiv EL-test. Tror jeg misset toppen fordi den kom på natta. Eller så fikk jeg ikke EL. Influensa kan nok tulle litt med kroppen. Jeg tror jeg er 3 DPO i dag. Det er første gangen siden vi startet å prøve at jeg er så rolig i DPO-land. Tidligere har jeg stresset og nesten ikke klart å vente på å nærme meg IKM datoen fordi jeg vil ha fasiten på PP :hilarious: Jeg gjør ikke det nå.. Det kan hende det er fordi jeg er usikker på hvor jeg egentlig er i løypa og om det faktisk er noe håp denne måneden.

Kjempefin stigning på tempen, og FF satte kryss i dag. Nå er det bare å vente… Har ikke de helt store forhåpningene, men det kan jo skje. Spent på letorozol neste syklus og ikke minst ivf i august!
80E5E876-C591-4D62-B572-9A321A184CEC.jpeg

Det er metode sine:) åh gir di ikke det til deg?:0 min var svak svak i går, men i dag ble den positiv- og jeg kjenner EL kommer nå:)
Mine har ikke gitt noe utslag nei. Kan jo være et dårlig parti, eller at EL rett og slett ikke kom enda. Men hadde jo stigning på alle andre tester, mens disse viser ingenting.. Mulig jeg har missa toppen da men :)

Enten har jeg missa el (noe jeg tviler på da testene ser ganske like ut) eller så er EL treigere denne mnd etter SA i slutten av april :think005 Men ja, her er dagens tester

Vedlegg

• 15426FB8-FE57-4555-BEA5-20C5F17965A4.jpeg
    15426FB8-FE57-4555-BEA5-20C5F17965A4.jpeg
    419,4 KB · Visninger: 77
Back
Topp