IKM uke 26 ☀️

Vi får satse på det :D

Åå tuuuusen takk ❤️❤️ jeg er skikkelig spent på dere alle! Dette er første gang jeg har en ikm gruppe, jeg føler dere er babyene min og skal ut å fly, hahahaha:hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg heier sånt på dere :happy093.:gen014:happy093.

Håper det blir MANGE positive tester her snart ❤️❤️
Haha, du er søt! Jaa, jeg er helt enig. Har en skikkelig god følelse for hele gjengen.

Trodde ikke jeg kom til å bli en slags testetøs men :eek: Skulle på butikken å hente en pakke nå, klarte ikke la vær å ta med meg en rfsu :p:cool:

Lurer på om jeg og har fått streksyn, nå skal jeg drøye den til tidligst fredag

Vedlegg

• 20230621_210342.jpg
    20230621_210342.jpg
    7,4 MB · Visninger: 84
  • 20230621_210333.jpg
    20230621_210333.jpg
    5,3 MB · Visninger: 85
Ble litt usikker på min egen syklus når jeg grubler så mye i kveld. De siste gangene har EL kommet tre uker etter TR, og ikke etter to uker. Er det ikke vanligst med to uker, eller har det ikke noe å si? Altså jeg har de siste gangene fått TR en uke etter EL. Så egentlig er TR forventet i morgen.

Ble litt bekymra. Hva tenker dere? :oops:

Trodde ikke jeg kom til å bli en slags testetøs men :eek: Skulle på butikken å hente en pakke nå, klarte ikke la vær å ta med meg en rfsu :p:cool:

Lurer på om jeg og har fått streksyn, nå skal jeg drøye den til tidligst fredag
Føler jeg ser noe. Men jeg synes det er generelt vanskelig å se på tester med vindu :hilarious:

Ble litt usikker på min egen syklus når jeg grubler så mye i kveld. De siste gangene har EL kommet tre uker etter TR, og ikke etter to uker. Er det ikke vanligst med to uker, eller har det ikke noe å si? Altså jeg har de siste gangene fått TR en uke etter EL. Så egentlig er TR forventet i morgen.

Hmm, da har du veldig kort lutealfase da, egget rekker ikke å feste seg. Når el forskyves så skal mensen også forskyves.
Man bør vel ha lutealfase på 12-14 dager, tror jeg det var.
Dette ville jeg sjekket med lege/gynekolog ❤️

Kanskje du også skal ta en test ? :) aner ikke hva som er vanlig jeg, syklusen kan jo enda være ustabil etter p-pilleslutt og pco

I dag har jeg ingen av «symptomene» jeg har hatt de siste dagene som stikking i lysken og nederst i magen og ømme bryst..

Ooog jeg tok en test til i dag, og blankere test skal du lete lenge etter :hilarious: Er jo bare 7 dpo, men mtp at jeg er usikker om vi i det hele tatt traff så er jeg ikke så håpefull..

Vedlegg

• IMG_0182.jpeg
    IMG_0182.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 71
I dag har jeg ingen av «symptomene» jeg har hatt de siste dagene som stikking i lysken og nederst i magen og ømme bryst..

Ooog jeg tok en test til i dag, og blankere test skal du lete lenge etter :hilarious: Er jo bare 7 dpo, men mtp at jeg er usikker om vi i det hele tatt traff så er jeg ikke så håpefull..
Er jo supertidlig idag som du selv sier :Heartblue

Hmm, da har du veldig kort lutealfase da, egget rekker ikke å feste seg. Når el forskyves så skal mensen også forskyves.
Man bør vel ha lutealfase på 12-14 dager, tror jeg det var.
Dette ville jeg sjekket med lege/gynekolog ❤️
Takk for svar :Heartred jaa, jeg får bare vente å se litt. Planen er å kontakte gynekolog om det ikke går denne gangen heller:happy:

Kanskje du også skal ta en test ? :) aner ikke hva som er vanlig jeg, syklusen kan jo enda være ustabil etter p-pilleslutt og pco
Hehe, det frister veeldig. Ja, tenker litt det samme. Får bare vente å se og heller kontakte gynekolog om det ikke blir noe spire denne pp:happy:

Ja. Det gjør egentlig ganske godt når andre også sier det selvom jeg vet det :Heartred Utrolig så mange tanker og følelser som dukker opp med denne prøvingen.

Håper at streken din er godt synlig i morgen. Håper alle her ikke får gode streker sånn at vi kan gå inn i mars-gruppen sammen :happy093
Ja så sant, godt vi har hverandre!
Takk :Heartred så enig!

Back
Topp