IKM uke 26 ☀️

Eh folkens, hun som skulle vente til IKM fant en test i skuffa etter jeg drev å tester for å se at hcg gikk ned etter MA.

Er dette en berømt skyggstrek? Fikk positiv el test på onsdag og torsdag, så er jo maks 7 dpo. Utrolig vanskelig å ta bilde, men synes faktisk den har et rosaskjær i virkeligheten. Har ingen håp enda, så er lov til å være ærlig om det er en skyggestrek:D

Haha på bildene heg sender ser jeg nesten ingenting selv:p bra jeg ikke har flere tester hjemme
Jeg ser strek, men om det er skygge eller babystrek vet jeg ikke :facepalm: Nå fikk jeg også lyst til å teste:eek: Er bare 3 dpo, så testingen får vente på seg. De 10 testene jeg har skulle vært låst inne i en safe som åpnet seg når jeg kan starte jakten etter babystrek.

Det murrer sikkelig i nedre del i magen om dagen. Akkurat som lette mens symptomer. Usikker helt på når el var, men lagt inn aksjer jevnt rundt perioden jeg tror el var :nailbiting: hvis jeg skal ta i følge cb digital, så er jeg da 3-4 dpo!

Husker så lite fra sist i dagene før testing. Husker bare jeg hadde disse murringene! Kjenner noen noe symptomer? :smiley-ashamed004
Mhe murring her, men det har det vært av og på etter MA! Så kan ikke si at for sikkert at det er et tegn:)
Spennende!

Jeg ser strek, men om det er skygge eller babystrek vet jeg ikke :facepalm: Nå fikk jeg også lyst til å teste:eek: Er bare 3 dpo, så testingen får vente på seg. De 10 testene jeg har skulle vært låst inne i en safe som åpnet seg når jeg kan starte jakten etter babystrek.
Ikke sant, spennende! Håper det er en positiv overraskelse
Ikke sant! Håper det er en positiv overraskelse :)
Det skjønner jeg, fikk akutt behov idag :eek:Haha, ja! Nå har jeg heldigvis ikke flere tester i hus!

6-7 dpo! Ingen spesielle symptomer bortsett fra kort lunte :shifty: Men jeg er bergenser og har stresset mye de siste dagene, så det forklarer nok mye:laughing002 Jeg har faktisk klart å la være å teste i dag! Jeg tar en i morgen, og skal prøve å ikke bli skuffet, da jeg vet det fortsatt er tidlig!

6-7 dpo! Ingen spesielle symptomer bortsett fra kort lunte :shifty: Men jeg er bergenser og har stresset mye de siste dagene, så det forklarer nok mye:laughing002 Jeg har faktisk klart å la være å teste i dag! Jeg tar en i morgen, og skal prøve å ikke bli skuffet, da jeg vet det fortsatt er tidlig!
Blir spennende i morgen! Krysser fingrene for deg :smiley-angelic001 :Heartred Håper de neste dagene ikke er like stressende:happy:

Det murrer sikkelig i nedre del i magen om dagen. Akkurat som lette mens symptomer. Usikker helt på når el var, men lagt inn aksjer jevnt rundt perioden jeg tror el var :nailbiting: hvis jeg skal ta i følge cb digital, så er jeg da 3-4 dpo!

Husker så lite fra sist i dagene før testing. Husker bare jeg hadde disse murringene! Kjenner noen noe symptomer? :smiley-ashamed004
Bare småkvalm og føler meg litt sliten. Kan være hva som helst, men jeg har ferie og føler meg ikke stressa eller noe :happy:

Dette må være gullegget! Happy humpings :smiley-bounce016
Takk :D vi la inn aksjer i dag morres, bør vi legge inn mer tror du? :confused005 mannen er ute og jobber 24/7 omtrent, så jeg er egentlig bare veldig glad vi fikk det til så tett oppi el :D det er første gang vi har klart :hilarious:

Kort lunte er ett tegn hos meg :hilarious: så spennende med testing, lykke til i morgen! Men som du sier, det er fortsatt veldig tidlig. Så om den er negativ så har den mange dager på seg til å bli positiv ❤️

Takk :D vi la inn aksjer i dag morres, bør vi legge inn mer tror du? :confused005 mannen er ute og jobber 24/7 omtrent, så jeg er egentlig bare veldig glad vi fikk det til så tett oppi el :D det er første gang vi har klart :hilarious:
Det høres jo ut som et veldig bra utgangspunkt :angelic: Her blir aksjene lagt inn om kvelden pga morgenfugl av en unge og jobber kun dagtid:smiley-ashamed004

Er såå spent på dine vegne. Har sikkelig troa :Heartred

Det høres jo ut som et veldig bra utgangspunkt :angelic: Her blir aksjene lagt inn om kvelden pga morgenfugl av en unge og jobber kun dagtid:smiley-ashamed004

Er såå spent på dine vegne. Har sikkelig troa :Heartred
Vi får satse på det :D

Åå tuuuusen takk ❤️❤️ jeg er skikkelig spent på dere alle! Dette er første gang jeg har en ikm gruppe, jeg føler dere er babyene min og skal ut å fly, hahahaha:hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg heier sånt på dere :happy093.:gen014:happy093.

Håper det blir MANGE positive tester her snart ❤️❤️

Vi får satse på det :D

Åå tuuuusen takk ❤️❤️ jeg er skikkelig spent på dere alle! Dette er første gang jeg har en ikm gruppe, jeg føler dere er babyene min og skal ut å fly, hahahaha:hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg heier sånt på dere :happy093.:gen014:happy093.

Håper det blir MANGE positive tester her snart ❤️❤️
Det hadde vært så koselig å vært i mars termingruppe her sammen med denne gjengen :Heartred

Krysser fingrene for positive tester :dummy::love017

Back
Topp