Ikm uke 27

Tenkte jeg skulle prøve denne. Den har naturlig progesteron :confused005 skader ikke å prøve si!
20230616_182138.jpg

Var hos legen i går og fikk tatt virusprøve. Jeg har testet positivt for influensa viruset. Er ikke kjempe overrasket, for formen er helt forferdelig! Dag 4 med feber og muskelverk. Når tempen bikket 39 grader i mårres, inntok jeg paracet og ibux. Er ikke helt sikker på hvor ille det egentlig er, men at det er langt ifra bra er helt sikkert.

Til tross for influensavirus og den dårligste formen jeg har hatt på 12 år, så har vi lagt inn aksjer både i går og i dag :cool: EL testen viser stigning (mine blir gradvis sterkere før den plutselig er positiv) og er nå nesten så sterk som den har brukt å være to dager før positiv test, så jeg tror kanskje EL kan komme en dag tidligere eller noe slikt.
Conceive plus glidemiddelet kom også i posten i dag, så her testes egentlig alt som kan bidra til positiv test om to uker:knegg:
Jeg er egentlig imponert over egen innsats!

Var hos legen i går og fikk tatt virusprøve. Jeg har testet positivt for influensa viruset. Er ikke kjempe overrasket, for formen er helt forferdelig! Dag 4 med feber og muskelverk. Når tempen bikket 39 grader i mårres, inntok jeg paracet og ibux. Er ikke helt sikker på hvor ille det egentlig er, men at det er langt ifra bra er helt sikkert.

Til tross for influensavirus og den dårligste formen jeg har hatt på 12 år, så har vi lagt inn aksjer både i går og i dag :cool: EL testen viser stigning (mine blir gradvis sterkere før den plutselig er positiv) og er nå nesten så sterk som den har brukt å være to dager før positiv test, så jeg tror kanskje EL kan komme en dag tidligere eller noe slikt.
Conceive plus glidemiddelet kom også i posten i dag, så her testes egentlig alt som kan bidra til positiv test om to uker:knegg:
Bra jobba :laughing025 kryssee fingrene for spire med den innsatsen :hello2

Skikkelig uflaks du da stakkars :depressed: får håpe aksjeinnleggingen gir resultater:drunken_smilie

Jeg er glad for at vi har lagt inn aksjer de siste to dagene min form til tross. Eggløsningtesten nærmer seg positiv, så det spørs jo om ikke den blir nettopp det i ettermiddag/kveld.
Har fortsatt feber og er veldig sliten i kroppen, men det er bedre enn det har vært i det minste. Er jo bare å fortsette å legge aksjer uansett :hilarious:

Vedlegg

• 20230617_103657.jpg
    20230617_103657.jpg
    1 MB · Visninger: 66
De siste to syklusene mine har vært på ca 5 uker, så jeg tror egentlig ikke at ikm er før rundt 11.juli ca, men jeg er veldig usikker. Sist syklus var 3 dager kortere enn syklusen før, så er jo mulig at den kommer litt før nå også og at det jobber med å normalisere seg etter en MA jeg hadde i januar. Har alltid pleid å teste etter el, men denne syklusen skal jeg prøve å ikke gjør det og heller slippe kontrollen litt. Se hvor det tar meg:hilarious:

Tror jeg satser litt, og melder meg inn her og håper det er okei:)
Nøttespire - 22 år - B3 - pp 3 - el ca 25-27 juni - ikm ca 9-11 juli.

De siste to syklusene mine har vært på ca 5 uker, så jeg tror egentlig ikke at ikm er før rundt 11.juli ca, men jeg er veldig usikker. Sist syklus var 3 dager kortere enn syklusen før, så er jo mulig at den kommer litt før nå også og at det jobber med å normalisere seg etter en MA jeg hadde i januar. Har alltid pleid å teste etter el, men denne syklusen skal jeg prøve å ikke gjør det og heller slippe kontrollen litt. Se hvor det tar meg:hilarious:

Tror jeg satser litt, og melder meg inn her og håper det er okei:)
Nøttespire - 22 år - B3 - pp 3 - el ca 25-27 juni - ikm ca 9-11 juli.
Selvfølgelig er det greit om du blir med her :Heartred

Jeg skjønner ikke helt jeg.. Må jo ha misset LH-toppen eller noe.. Vanligvis stiger testene mine helt til den plutselig er positivt, så er den positiv ganske lenge før den blir så negativ at man nesten ikke ser strek to. Det er veldig rart. Blir så usikker, spesielt siden jeg har vært syk. Kanskje eggløsninga kommer senere pga. det?
Får vel bare vente å se..

Vedlegg

• 20230618_165308.jpg
    20230618_165308.jpg
    76,8 KB · Visninger: 73
Noen som har noen fine streker på EL testene foreløpig? Min var negativ i går. Har glemt å tatt med tester på jobb i dag, men går å tripper etter å komme hjem å teste :)

Noen som har noen fine streker på EL testene foreløpig? Min var negativ i går. Har glemt å tatt med tester på jobb i dag, men går å tripper etter å komme hjem å teste :)
Vanligvis tester jeg positivt på CD13 (i dag), men det er kjempe negativt her. Enten hadde jeg toppen natt til i går, eller så er EL forsinket. Jeg fortsetter å teste for å teste da :) Det rotet her har nok sammenheng med at jeg har vært så syk. Det kan jo definitivt klasse til syklusen!

Fråga! Disse testene er samme merke og tatt på samme urin. Den svakeste er tatt på «restene» i glasset(ergo ikke mange dråpene) fordi jeg trodde det var noe feil med den sterkeste testen først når den viste hvite streker istedenfor rosa det første minuttet. Ville dere tenkt at el var i nærheten? Hvilken her er «mest riktig» da?

Vedlegg

• 1901C5D1-1640-4401-8A6A-0223DE895397.jpeg
    1901C5D1-1640-4401-8A6A-0223DE895397.jpeg
    976,8 KB · Visninger: 69
Her skal det meste testes! Angus castus er det gjort noen studier på. Det ser absolutt ut som den kan øke fertiliteten ut fra resultatene der. Er litt tynt med forskning da, men det er verdt å prøve. Smaker helt grusomt, så angrer på at jeg bestilte dråper i stedet for kapsler :bag:
Jeg tar også dråper , er pp2 nå . Tar ett glass med 3-4 cm vann (hadde ikke klart ett fullt glass) og 40 dråper og svelger folat tablettene med dem hehe smaker fælt , men håper de gir noe resultat . Nå skal jeg bruke opp det glasset der på purr f :laughing002

Fråga! Disse testene er samme merke og tatt på samme urin. Den svakeste er tatt på «restene» i glasset(ergo ikke mange dråpene) fordi jeg trodde det var noe feil med den sterkeste testen først når den viste hvite streker istedenfor rosa det første minuttet. Ville dere tenkt at el var i nærheten? Hvilken her er «mest riktig» da?
Hjelper det å legge de i premom appen så den kan måle styrken ? Vil jo tro det er lurt at aksjene ikke er langt unna nå :p

Jeg tar også dråper , er pp2 nå . Tar ett glass med 3-4 cm vann (hadde ikke klart ett fullt glass) og 40 dråper og svelger folat tablettene med dem hehe smaker fælt , men håper de gir noe resultat . Nå skal jeg bruke opp det glasset der på purr f :laughing002
Jeg tar bare en munnfull vann sammen med dråpene, men i dag holdt jeg på å kaste opp når jeg hadde svelgt unna. Det er så grusomt stygt at jeg tror faktisk jeg må kaste inn håndkleet på disse og heller kjøpe kapsler:depressed::hungover: Hvordan noen får seg til å bruke opp hele glasset er for meg en gåte..

Back
Topp