Mummitrolle
Gift med forumet
Tenkte jeg skulle prøve denne. Den har naturlig progesteron
skader ikke å prøve si!
skader ikke å prøve si!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skader ikke å prøve si!

Bra jobbaVar hos legen i går og fikk tatt virusprøve. Jeg har testet positivt for influensa viruset. Er ikke kjempe overrasket, for formen er helt forferdelig! Dag 4 med feber og muskelverk. Når tempen bikket 39 grader i mårres, inntok jeg paracet og ibux. Er ikke helt sikker på hvor ille det egentlig er, men at det er langt ifra bra er helt sikkert.
Til tross for influensavirus og den dårligste formen jeg har hatt på 12 år, så har vi lagt inn aksjer både i går og i dagEL testen viser stigning (mine blir gradvis sterkere før den plutselig er positiv) og er nå nesten så sterk som den har brukt å være to dager før positiv test, så jeg tror kanskje EL kan komme en dag tidligere eller noe slikt.
Conceive plus glidemiddelet kom også i posten i dag, så her testes egentlig alt som kan bidra til positiv test om to uker
Jeg er egentlig imponert over egen innsats!
kryssee fingrene for spire med den innsatsen 
Ja, her skal det IKKE stå på innsatsen altså!Bra jobbakryssee fingrene for spire med den innsatsen
![]()
Den er upåklagelig!Skikkelig uflaks du da stakkarsVar hos legen i går og fikk tatt virusprøve. Jeg har testet positivt for influensa viruset. Er ikke kjempe overrasket, for formen er helt forferdelig! Dag 4 med feber og muskelverk. Når tempen bikket 39 grader i mårres, inntok jeg paracet og ibux. Er ikke helt sikker på hvor ille det egentlig er, men at det er langt ifra bra er helt sikkert.
Til tross for influensavirus og den dårligste formen jeg har hatt på 12 år, så har vi lagt inn aksjer både i går og i dagEL testen viser stigning (mine blir gradvis sterkere før den plutselig er positiv) og er nå nesten så sterk som den har brukt å være to dager før positiv test, så jeg tror kanskje EL kan komme en dag tidligere eller noe slikt.
Conceive plus glidemiddelet kom også i posten i dag, så her testes egentlig alt som kan bidra til positiv test om to uker
Jeg er egentlig imponert over egen innsats!
får håpe aksjeinnleggingen gir resultater

Kan jeg spørre hva dette er, hvordan det funker og hvordan du bruker det?Tenkte jeg skulle prøve denne. Den har naturlig progesteronskader ikke å prøve si! Vis vedlegget 408004
Er en krem, smøres på tynne områder på huden etter eggløsning. Aldri prøvd førKan jeg spørre hva dette er, hvordan det funker og hvordan du bruker det?![]()

Selvfølgelig er det greit om du blir med herDe siste to syklusene mine har vært på ca 5 uker, så jeg tror egentlig ikke at ikm er før rundt 11.juli ca, men jeg er veldig usikker. Sist syklus var 3 dager kortere enn syklusen før, så er jo mulig at den kommer litt før nå også og at det jobber med å normalisere seg etter en MA jeg hadde i januar. Har alltid pleid å teste etter el, men denne syklusen skal jeg prøve å ikke gjør det og heller slippe kontrollen litt. Se hvor det tar meg
Tror jeg satser litt, og melder meg inn her og håper det er okei
Nøttespire - 22 år - B3 - pp 3 - el ca 25-27 juni - ikm ca 9-11 juli.

Ooo, spennende! Kanskje jeg skal teste også, «bare for gøy». Hvor bestilte du?Er en krem, smøres på tynne områder på huden etter eggløsning. Aldri prøvd før![]()
Kjøpte på lifeOoo, spennende! Kanskje jeg skal teste også, «bare for gøy». Hvor bestilte du?![]()
Vanligvis tester jeg positivt på CD13 (i dag), men det er kjempe negativt her. Enten hadde jeg toppen natt til i går, eller så er EL forsinket. Jeg fortsetter å teste for å teste daNoen som har noen fine streker på EL testene foreløpig? Min var negativ i går. Har glemt å tatt med tester på jobb i dag, men går å tripper etter å komme hjem å teste![]()
Jeg tar også dråper , er pp2 nå . Tar ett glass med 3-4 cm vann (hadde ikke klart ett fullt glass) og 40 dråper og svelger folat tablettene med dem hehe smaker fælt , men håper de gir noe resultat . Nå skal jeg bruke opp det glasset der på purr fHer skal det meste testes! Angus castus er det gjort noen studier på. Det ser absolutt ut som den kan øke fertiliteten ut fra resultatene der. Er litt tynt med forskning da, men det er verdt å prøve. Smaker helt grusomt, så angrer på at jeg bestilte dråper i stedet for kapsler![]()

Hjelper det å legge de i premom appen så den kan måle styrken ? Vil jo tro det er lurt at aksjene ikke er langt unna nåFråga! Disse testene er samme merke og tatt på samme urin. Den svakeste er tatt på «restene» i glasset(ergo ikke mange dråpene) fordi jeg trodde det var noe feil med den sterkeste testen først når den viste hvite streker istedenfor rosa det første minuttet. Ville dere tenkt at el var i nærheten? Hvilken her er «mest riktig» da?
Jeg tar bare en munnfull vann sammen med dråpene, men i dag holdt jeg på å kaste opp når jeg hadde svelgt unna. Det er så grusomt stygt at jeg tror faktisk jeg må kaste inn håndkleet på disse og heller kjøpe kapslerJeg tar også dråper , er pp2 nå . Tar ett glass med 3-4 cm vann (hadde ikke klart ett fullt glass) og 40 dråper og svelger folat tablettene med dem hehe smaker fælt , men håper de gir noe resultat . Nå skal jeg bruke opp det glasset der på purr f![]()

Hvordan noen får seg til å bruke opp hele glasset er for meg en gåte..