Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo greit irriterendeJa! Får kynnere for absolutt ingenting nå. Venter nr.4 her også![]()
Hilsen hun som har gått på overtid 3 ganger før.....
Ikke sånne harde intense i alle fall. Hadde noen i helga som var litt styrke på, men i dag har det vært rolig.Håper det er rolig her i morgen ogsåVenter også nr 4, men har nesten ingenIkke sånne harde intense i alle fall. Hadde noen i helga som var litt styrke på, men i dag har det vært rolig.
Jeg har kjent på de samme stikkene som du beskriver! Ikke nødvendigvis sammen med kynnere, men kommer ofte når jeg går.. I dag har føles det ut som at hele dagen har vært en eneste stor kynnerHar ganske mye kynnere i løpet av dagen, vet ikke akkurat antall, men aller mest når jeg beveger meg eller kjører/sitter på i bil. De siste par dagene har det også begynt å stikke, lyne «inne i tissen», litt samtidig som kynnerne.
Er første for meg, så skvetter skikkelig når det «lyner til». Flere som kjenner på det sammen med kynnerne?
Bekkenløsning har også kommet, så jeg er litt usikker på hva som er hva for tiden.... SammeHåper det er rolig her i morgen også![]()
Stas med flere 4.gangs! Hvilket aldersspenn er det på dine?
0-14 her!
Skal vell ikke se bort ifra at Lillemor melder sin ankomst litt tidligere da neiJeg har samme. Skal lite bevegelse til før kynnerne er der. Mye sterk murring nedre del av korsryggen, kan bli kvalm og litt stikking ned mot tissen.. sliter også med at kynnerne ikke går over, og hvor de ender med å bli regelmessige og sterkere..om jeg slapper av eller ikke, det spiller ingen rolle..
Allerede ligget på observasjon på føden ei natt pga "falsk alarm" så vi får se om ikke lillemor kommer før tiden. De på føden sier det kan være tilfelle. Er første for meg.

Åy, Såppas tidlig ja!Hatt siden uke 25 ca hver gang jeg har beveget meg. Nå kommer de døgnet rundt uansett hva jeg gjør i forkant og mange gjør vondt![]()
Vært plaget lenge du da stakkar...
KultSamme
Eldste fyller 14 i november. Så ei som fyller 6 i juli og ei som blir 2 i oktober. Aldri prøvd to tette før, så blir jo spennende det!!
Merkelig nok hadde jeg mest kynnere med nr2. En del kynnere med nr1, og ingenting med nr3. Nå er jeg på "litt", men tatt seg opp siste uka da.
Siden jeg gikk over termin med nr3 og hadde da null kynnere, så håper jeg at litt aktivitet der kan bety at fødselen starter før termin denne gang.
Forøvrig, tilskudd av magnesium kan hjelpe litt. (Det er muskelavslappende, og man bruker myyyye magnesium under fødselen også, så man trenger gjerne litt påfyll av lagrene uansett. Det kan også hjelpe på å få livmoren til å slappe bedre av mellom riene... Tydeligvis. Leste litt på magnesium, kynnere og rier her om dagen).
Sånn.. hvis du er veldig plaget.
Også vil infeksjoner kunne gi mer kynnere; uvi og sopp bl.a.
Tror det var derfor jeg selv hadde litt sterkere kynnere nå i helga. Soppinfeksjon 8) men er nesten over nå, etter behandling. Og mye roligere i magen![]()

Hehe, så sant. Jeg har aldri gått over termin, men man skal vel ikke si det for høyt velDet er jo greit irriterendeMen det er jo helt normalt, å enda mer normalt jo fler svangerskap man har bak seg...
De kan gjerne gå over til rier om 5-6 uker..
Hilsen hun som har gått på overtid 3 ganger før.....
KultEldste ble 14 i Mars, ei som ble 12 i April å minstemor(enn så lenge..) blir 7 i september!
Ahaa, Magnesium har jeg jo faktisk stående i skapet, mulig jeg kan ta en pille eller toTakk for tips!
![]()
Skal være forsiktig med å si slikt høyt ja..Hehe, så sant. Jeg har aldri gått over termin, men man skal vel ikke si det for høyt vel![]()
Jeg har gått over 3, 7 og 12 dager ( i den rekkefølgen..) så jeg håper å få oppleve å få FØR termin
Haha nei det tar litt på de værste dagene. Men er ikke i jobb nå lengere da så prioriterer masse søvn de dagene jeg får til det...Skal vell ikke se bort ifra at Lillemor melder sin ankomst litt tidligere da neihørres ikke ut som du får slappa av så mye da, når de er tilstede i hvile også..
![]()
Det høres skikkelig kjipt utSkal være forsiktig med å si slikt høyt ja..Jeg har gått over 3, 7 og 12 dager ( i den rekkefølgen..) så jeg håper å få oppleve å få FØR termin
![]()

Det høres skikkelig kjipt ut
Her har første kommet 17 dager før, andre 1 dag før og tredje 5 dager før termin. Jeg hadde nok følt at jeg hadde gått flere uker ekstra om jeg hadde gått over termin tror jeg, det følte jeg med andre![]()
Kan melde at de 12 dagene på overtid føltes som en eeeevighet! Ble satt i gang på dag 10, men skjedde ikke noe før på etteemiddagen på dag 12. Måtte ha drypp (for 3.gang!) for å få rier, men alt skal jo vøre så forbaska naturlig, så vi skulle såklart "avvente å se" om det skjedde av seg selv... Jeg viste jo av tidligere erfaringer at det ikke gjorde det, så i sinnet ga jeg beskjed om at "NÅ DRAR JEG HJEM!! her skjer det iingenting!"Det høres skikkelig kjipt ut
Her har første kommet 17 dager før, andre 1 dag før og tredje 5 dager før termin. Jeg hadde nok følt at jeg hadde gått flere uker ekstra om jeg hadde gått over termin tror jeg, det følte jeg med andre![]()
hormonell og sint! Skal nevnes at jeg bor to timer unna sykehus,men den setninga var heldigvis kodeordet for å bli tatt seriøst! Kødder ikke med ei kvinne, dag 12 på overtid