Skravletråd

Skal ta med drikke selv. Vi er veldig mange, så håper det er flere som er edru og ikke blir så mye snakk rundt det:)
Jeg drakk alkoholfri vin sist svangerskap, ingen merket forskjell for flasken så helt lik ut omtrent. Tok av det store klistremerket hvir det sto alkoholfri. Ellers så har jeg hatt suksess med å drikke cola, for folk har bare antatt at jeg har blandet det med alkohol.

Jeg drakk alkoholfri vin sist svangerskap, ingen merket forskjell for flasken så helt lik ut omtrent. Tok av det store klistremerket hvir det sto alkoholfri. Ellers så har jeg hatt suksess med å drikke cola, for folk har bare antatt at jeg har blandet det med alkohol.
Tusen takk for tips :)

Dere som er mer erfarne her på denne siden. Kan dere tipse meg om SA erfaringer eller lignende tråder i denne jungelen her?

Dere som er mer erfarne her på denne siden. Kan dere tipse meg om SA erfaringer eller lignende tråder i denne jungelen her?
Når jeg skal prøve å finne info, så bruker jeg å søke på forskjellig på google. Vet ikke om det er til hjelp, men du kan prøve :Heartred Da kan det også dukke opp forskjellige forum osv.

Når jeg skal prøve å finne info, så bruker jeg å søke på forskjellig på google. Vet ikke om det er til hjelp, men du kan prøve :Heartred Da kan det også dukke opp forskjellige forum osv.
Takk. Har lest masse, men det er lite som sies om tidsforløpet (time-frame), men det er kanskje veldig individuelt

Takk. Har lest masse, men det er lite som sies om tidsforløpet (time-frame), men det er kanskje veldig individuelt
sist gang fikk jeg svake kramper første dagen, og dagen etter var de mye sterkere. Begynte ikke å blø før smertene var ganske vonde. Smertene kom i tak. Fikk komme inn til sus og de sa det ordnet seg veldig fint selv, men kunne komme inn om noen uker hvis blødninger ikke stoppet. Var vel 1 uke før blødninger stoppet, men det er visstnok kort.

Jeg mistenkte hele svangerskapet at noe var gale, og klarte ikke å slå meg til ro med positiv test. Krysser fingrene for deg :Heartred

sist gang fikk jeg svake kramper første dagen, og dagen etter var de mye sterkere. Begynte ikke å blø før smertene var ganske vonde. Smertene kom i tak. Fikk komme inn til sus og de sa det ordnet seg veldig fint selv, men kunne komme inn om noen uker hvis blødninger ikke stoppet. Var vel 1 uke før blødninger stoppet, men det er visstnok kort.

Jeg mistenkte hele svangerskapet at noe var gale, og klarte ikke å slå meg til ro med positiv test. Krysser fingrene for deg :Heartred
Tusen takk for at du delte❤️

Vet det finnes noen gode norske grupper på Facebook med folk som har opplevd spontanabort.

Tusen takk til du som tipset om den salamien vi kan spise. Kjøpte to pakker idag. En er allerede borte :angelic: så himmla godt.
Etter fødsel og 1,5 mnd på sykehus med forrige så spiste jeg to hjemmelagde brød og over 10 pk med jubelsalami på under 1,5 uke. :hilarious:
Hvilken salami er dette? Jeg trenger den

Jeg finner ikke innlegget du siktet til. Hvorfor kan vi spise den? (Øyner et håp i salamimørket!) :silent:smiley-bounce012
Nå har jeg lite peiling på dette og tok kun utgangspunkt i det som ble tipset her :angelic: (Jepp, akkurat SÅ desperat er jeg etter salami!)
Men finner dette på nett:
IMG_5044.jpeg

Er 4+5 i dag (så strengt tatt termin i februar, men baby kommer i januar) og er litt bekymret. Har ikke følt noe symptomer i går og i dag, og da blir jeg bekymret for at noe er galt. Har ikke noen andre indikasjoner på at alt er ok enn at testene har hatt fin stigning. Denne tiden her altså, de første ukene, syns jeg er litt slitsomme!❤️ bedre når man har vært på ul, kjenner liv osv
Jeg er 5+6. Men ganske sikker på at min også kommer i januar :Heartred

2 åringen tester i dag, på ALT! Og jeg er både utolmodig og hormonell :hilarious: Bra det ikke er lenge til sambo kommer hjem fra jobb, så han får overta:angelic:

Jeg kom på noe.. hvis jeg får i januar.

Så har jeg ett barn i januar, ett i februar og ett i mars!
Da må jo fjerde bli i april :laughing021 :Heartred
Vi har i juni , juli , september og desember fra før av :).
Pluss at jeg har bursdag i august , svigers har i oktober , onkel til jentene i november :).
Så kommer lille spire i januar så har vi bursdag i nær familie hver mnd fra juni - januar :)

Back
Topp