Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilOg jeg sitter dopet ned og venter på å komme inn til tannlegen. Huff. Hater dette.

Må bare spørre - var det ikke veldig seint med bleie til 4 år? De fleste slutter vel mellom 1-3 (utenom noen gutter på nattestid evt)?Spennende måned.
Min datter blir 4.
forhåpentligvis bleieslutt.
Også er det så klart skole ferie for alle med barn etterhvert
God Juni!
Nei de fleste slutter ikke mellom 1 og 3, men mellom 2 og 4.Må bare spørre - var det ikke veldig seint med bleie til 4 år? De fleste slutter vel mellom 1-3 (utenom noen gutter på nattestid evt)?
Må bare spørre - var det ikke veldig seint med bleie til 4 år? De fleste slutter vel mellom 1-3 (utenom noen gutter på nattestid evt)?
Ja, var noe lignende jeg tenkte. Alle jeg kjenner har barn som slutter rundt 2 år, kommer selv til å jobbe hardt for det, totalt uaktuelt å kaste bort penger på bleier i årevis liksom, økonomien er så som så fra før..Det var vanligere med mellom 1-3 år for 30-40 år siden, trenden nå er nok at det er vanligere gjennomsnittlig rundt 3 en gang. Men absolutt mulig før for mange barn også
Vesla her er akkurat bleiefri, hun ble 2 år i mars. Bruker bleie på natta, men tisser som regel ikke i den. Sønnen min slutta på dagtid da han var 18mnd, litt uhell det første halvåret siden han var så liten, men sjelden uhell etter 2årsdagen. Bleiefri på natt fra 2 år og 7mnd.
Anbefaler boka bleieslutt på 3 dager. Veldig fin tilnærming og fremgangsmåte
Vi har drevet med babypotting og opprettholdt rutinen, så har bare bytta totalt 10 bæsjebleier per barn etter 3-4 mnd. Så våre har vært vandt til å bruke potte eller do regelmessig helt til bleieslutt.
Det er masse 4 åringer som ogsp bruker bleier.Det var vanligere med mellom 1-3 år for 30-40 år siden, trenden nå er nok at det er vanligere gjennomsnittlig rundt 3 en gang. Men absolutt mulig før for mange barn også
Vesla her er akkurat bleiefri, hun ble 2 år i mars. Bruker bleie på natta, men tisser som regel ikke i den. Sønnen min slutta på dagtid da han var 18mnd, litt uhell det første halvåret siden han var så liten, men sjelden uhell etter 2årsdagen. Bleiefri på natt fra 2 år og 7mnd.
Vi har drevet med babypotting og opprettholdt rutinen, så har bare bytta totalt 10 bæsjebleier per barn etter 3-4 mnd. Så våre har vært vandt til å bruke potte eller do regelmessig helt til bleieslutt.
Det er masse 4 åringer som ogsp bruker bleier.
Jo det er normalen altså. Om ikke alle bhg jeg har vært i har helt sndre barn enn alle andre men det tviler jeg påMasse 4åringer med bleie er nok ikke normalen altså. Men de fleste er nok i dag nærmere 3 år enn 2 når de slutter.
Hu har ikke vært klar, vet om unger som har holdt på til 5årsalderen fordi de ikke har vært klare. Jeg er ikke for å presse min datter til noe hu ikke er klar for.Må bare spørre - var det ikke veldig seint med bleie til 4 år? De fleste slutter vel mellom 1-3 (utenom noen gutter på nattestid evt)?
Hu har ikke vært klar, selv om vi har satt hu både på do og potte, prøvd å gå uten bleie osv. så håper de løsner nå iløpet av juni.Det var vanligere med mellom 1-3 år for 30-40 år siden, trenden nå er nok at det er vanligere gjennomsnittlig rundt 3 en gang. Men absolutt mulig før for mange barn også
Var ikke mulig å få yngste på do for å bæsje før han var nesten 5. Absolutt sent, men hva skal man gjøre da. Får ikke tvinge en unge som absolutt ikke vil.Hu har ikke vært klar, vet om unger som har holdt på til 5årsalderen fordi de ikke har vært klare. Jeg er ikke for å presse min datter til noe hu ikke er klar for.
Hu har ikke vært klar, selv om vi har satt hu både på do og potte, prøvd å gå uten bleie osv. så håper de løsner nå iløpet av juni.
Det går seg til skal du seHu har ikke vært klar, selv om vi har satt hu både på do og potte, prøvd å gå uten bleie osv. så håper de løsner nå iløpet av juni.