Hjelp til å tolke ELtest

Babysjuk2000

Flørter med forumet
Skjønner ikke helt, syntes idag og igår er ganske likt, hvis topp var igår sku egget mitt slippe idag men tempraturen min har ikke gått opp, premom sier jeg har eggløsning idag ifølge testene..

Vedlegg

• IMG_9644.png
    IMG_9644.png
    2 MB · Visninger: 35
Skjønner ikke helt, syntes idag og igår er ganske likt, hvis topp var igår sku egget mitt slippe idag men tempraturen min har ikke gått opp, premom sier jeg har eggløsning idag ifølge testene..
Du må legge inn manuelt (strektolkingen), for her har premom tydelig blingsa på testen. Den var langt fra positiv i går. :)

Enig med Lillafrosk! Det er kun når teststreken er sterkere enn kontrollstreken at du skal få et tall over 1 (tallet til høyre, T/C), så det kan du bruke til å kontrollere at Premom gjør det rett.

Slettet den fra premom i håp om at den da fjerna at jeg har eggløsning idag men det gjordet den ikke, men kan jeg anta at jeg begynner å nærme meg siden trekene hr stiget

Slettet den fra premom i håp om at den da fjerna at jeg har eggløsning idag men det gjordet den ikke, men kan jeg anta at jeg begynner å nærme meg siden trekene hr stiget

Bare fortsett å legge inn tester; og bruk manuell behandling av strekene, så vil nok premom endre mening etterhvert :)

Back
Topp