Skravletråd

Har begynt å se sesong 2 av trillingliv som ligger på nrk. Gøy serie, føler alltid livet mitt er litt mindre kaos i perspektiv med den.

Så første sesong sist jeg var gravid, og fikk innfall om å se resten nå. Litt rart å se på folk leve livet sitt i starten av 2020 uten å vite hva som nærmer seg bare...

Jeg ligger å sløvern på sofa mens samboeren legger 2 åringen (sånn går det når hun er så sliten at hun måtte ta en dupp klokken 17 :facepalm:)
Straks ta dagens opprydning etter mine 3 håpefulle :)

Prøver å sove litt før nattevakt, men ikke søren. Sovner ellers av bare jeg kommer lavere enn 45 graders vinkel, men nå… nope.
Er ferdig i morgen kl 8 å da er det rett hjem å hente gubben, for da venter TUL :nailbiting:
Jeg klarte ikke nattevakter da jeg var gravid sist. Slet med å sove på dagen og ble skikkelig trøtt og kvalm på natt :( det er ingen skam å få fritak!

For en fantastisk langhelg, tror jeg trenger det i møte med den intensive uka som går oss i møte :)
kjenner jeg ser på kalenderen og bare håper formen holder seg god hvertfall noen uker til :D

Jeg klarte ikke nattevakter da jeg var gravid sist. Slet med å sove på dagen og ble skikkelig trøtt og kvalm på natt :( det er ingen skam å få fritak!
Sist gikk jeg nattevakt til ca uke 24. men da hadde jeg et svangerskap uten problemer (til da). Ble tatt av natt pga utagering.
Får se hvor lenge jeg klarer å stå i det nå. Går ren nattevaktstilling. Skal i allefall gå frem til ferien. Det er bare en mnd til :)

Aldri trøtt på kvelden. Og våkner før fuglene fiser. Skal jeg ikke få søvn dette svangerskapet?? :angel7 :laughing002

Sist gikk jeg nattevakt til ca uke 24. men da hadde jeg et svangerskap uten problemer (til da). Ble tatt av natt pga utagering.
Får se hvor lenge jeg klarer å stå i det nå. Går ren nattevaktstilling. Skal i allefall gå frem til ferien. Det er bare en mnd til :)
De studiene som er gjort på nattarbeid hos gravide sier at det er helt trygt så lenge mor ikke blir negativt påvirket av det, men dersom det går ut over søvn og/eller matinntak hos mor så øker det sjansene for spontanabort. Så bare kjenn på kroppen hvordan det går :Heartred

Vet ikke om jeg er mest nervøs eller om jeg gleder meg til tul i morgen! Heldigvis så er timen i Oslo på kvelden så dersom det ikke går veien så kan jeg stoppe på en bar :hilarious:
Skjønner trangen for å lage en backup-plan. Tør ikke selv å sette opp time i lunsjen feks, hadde jo ikke klart å gå tilbake på jobb med dårlige nyheter.

Skjønner trangen for å lage en backup-plan. Tør ikke selv å sette opp time i lunsjen feks, hadde jo ikke klart å gå tilbake på jobb med dårlige nyheter.
Nei ikke sant, jeg har timen etter jobb og før jeg skal ha 3 dager fri. Da har jeg tid til å pressesere før jeg skal tilbake på jobb dersom det går dårlig.

Back
Topp