Hvilke bind kjøper dere til å ha etter fødsel?
Kan man bruke tampong?
Kan man bruke tampong?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke bind kjøper dere til å ha etter fødsel?
Kan man bruke tampong?
Har kjøpt en pakke med netting truser, syntes de er så behagelige å ha bind i under renselsenhttps://www.farmasiet.no/catalog/foreldre-og-barn/graviditet-og-egglosning/tena-fix-original-nettingtruse,5001343?gclid=EAIaIQobChMI1dL6kI-S_wIVl813Ch07ZwifEAQYASABEgJuffD_BwE
tror det må være det siste man vil, putte noe inn i fiffi etter det hu har vært gjennom

Enig, liker og de best! Ligg mye på magen etter fødsel, da går renselsen fortere fikk jeg tips om sist, var ikke mye jeg blødde etter jeg kom hjem.Jeg har født 4 barn og synes always sine er best. De har en annen overflate enn libresse og blir ikke så klamme. Synes også de former seg bedre etter underlivet og det kjennes ikke ut som en bleie. Bruk nattbind døgnet rundt i starten. Også veldig kjekt med våtservietter for underliv. Blir mye søl i starten.
Takk for alle flotte og informative svar Håpet på tampong,selvom jeg fryktet et nei, er førstegangs. Klarer ikke bind under mensen, aldri brukt, kanksje første mensen jeg fikk bare, alltid brukt tampong. Føles mye renere.
Ser ut til at dette blir min debut med bind ut å shoppe i morgen
men ja det er ikke så behagelig.