Skravletråd

Når vi får nok innlegg så må vi bli enige om kriteriene. Vanligvis må man ha vært med i babyverden forum en stund, og så må man ha skrevet X antall innlegg på vårt forum. Du har nok innvilget alle kriteriene allerede :D vi må også velge en tilgangsanvarlig som har ansvar for å innvilge medlemskap, samt slette de som ikke er innenfor de kriteriene.
Åååh, sånn ja :angelic: Da skjønner jeg:joyful:

Det er verdens beste følelse å sette seg ned i sofaen på kvelden etter man har vasket og rydda :p
Vet svigermor om spiren ?:)
Nei hun vet ikke, jeg tenkte å ihvertfall vente til vi har vært på en ultralyd. Har dere fortalt foreldre? :)

Nei hun vet ikke, jeg tenkte å ihvertfall vente til vi har vært på en ultralyd. Har dere fortalt foreldre? :)
Nei , ikke enda :p .
Skal på båttur med svigers om ca 1 mnd så satser på å klare å holde det skjult da også . Skal nok på en ultralyd i slutten av juli så jeg får se at alt er greit før jeg forteller svigers og kommende storesøstre :)

Nei , ikke enda :p .
Skal på båttur med svigers om ca 1 mnd så satser på å klare å holde det skjult da også . Skal nok på en ultralyd i slutten av juli så jeg får se at alt er greit før jeg forteller svigers og kommende storesøstre :)
Det blir gøy :) ❤️ hvilken uke skal du på ul?

Det blir gøy :) ❤️ hvilken uke skal du på ul?
Jeg tror jeg venter på Otul og det blir vel slutten av juli om jeg har regnet rett (sist gang tok jeg privat uke 10 og 13 fordi jeg ikke fikk tilbud om otul)
Tenker heller kanskje bruke penger på 3D rundt uke 27-29 :).
Hvilken uke skal du på ul ?:)

Jeg tror jeg venter på Otul og det blir vel slutten av juli om jeg har regnet rett (sist gang tok jeg privat uke 10 og 13 fordi jeg ikke fikk tilbud om otul)
Tenker heller kanskje bruke penger på 3D rundt uke 27-29 :).
Hvilken uke skal du på ul ?:)
Så gøy med 3D :)
Jeg har bestilt 6+6, egentlig for å se at der er liv (etter tidligere MA), men nå tok jeg hcg-målinger denne uken så hvis alt er bra på de vurderer jeg å utsette ul litt… ser jo ennå mer i F eks uke 8…
Er jo så dyrt med privat ul… men vet ikke om jeg klarer å vente.

Jeg har bestilt 6+6, egentlig for å se at der er liv (etter tidligere MA), men nå tok jeg hcg-målinger denne uken så hvis alt er bra på de vurderer jeg å utsette ul litt… ser jo ennå mer i F eks uke 8…
Aha , skjønner :).
Ja det er dyrt og det varierer veldig fra sted til sted også .har funnet fra 1050/1100 - 2200 kroner

Ettersom du har hatt MA før, kan ikke da fastlege henvise deg til tidlig ul? Her fikk jeg henvisning fra fastlege etter å ha gått igjennom en SA sist, og betalte da ikke noe.

Ettersom du har hatt MA før, kan ikke da fastlege henvise deg til tidlig ul? Her fikk jeg henvisning fra fastlege etter å ha gått igjennom en SA sist, og betalte da ikke noe.
Jeg har hatt MA og en tidlig SA som brukte en stund på å starte og her var det ikke snakk om å få tidlig UL :hilarious: fikk hcg målinger på nåde og dersom de så dårlige ut så skulle hun henvise til ul.

Jeg har hatt MA og en tidlig SA som brukte en stund på å starte og her var det ikke snakk om å få tidlig UL :hilarious: fikk hcg målinger på nåde og dersom de så dårlige ut så skulle hun henvise til ul.
Huff, legen min er heldigvis ganske snill på slikt, og tar bekymringene mine på alvor. Her har jeg tatt både hcg og fikk ul selv om hcg såg bra ut.

Aha , skjønner :).
Ja det er dyrt og det varierer veldig fra sted til sted også .har funnet fra 1050/1100 - 2200 kroner
Ja jeg må betale 1400… Føler du deg roligere denne gangen siden du klarer å vente? Heldig :)

Årh det hadde vært greit…

Ja jeg må betale 1400… Føler du deg roligere denne gangen siden du klarer å vente? Heldig :)
Jeg har ikke vært spesielt urolig i noen svangerskap egentlig :). Tok i uke 10 fordi jeg og doskåla var bestevenner (ville sjekke at alt var bra før jeg fortalte det til da 5,5 åringen , pga det var rett før hun måtte begynne å lute på hvorfor jeg kastet opp 4-7 ganger om dagen)
Og i uke 13 dro vi for å vite kjønn så storesøsknene /svigers/tanter osv fikk vite det på julaften :).
Hadde nok ikke tatt den ul i uke 10 om jeg ikke trengte fortelle 5,5 åringen hvorfor mamma var mye syk :)

Jeg har ikke vært spesielt urolig i noen svangerskap egentlig :). Tok i uke 10 fordi jeg og doskåla var bestevenner (ville sjekke at alt var bra før jeg fortalte det til da 5,5 åringen , pga det var rett før hun måtte begynne å lute på hvorfor jeg kastet opp 4-7 ganger om dagen)
Og i uke 13 dro vi for å vite kjønn så storesøsknene /svigers/tanter osv fikk vite det på julaften :).
Hadde nok ikke tatt den ul i uke 10 om jeg ikke trengte fortelle 5,5 åringen hvorfor mamma var mye syk :)
Ah uffda, ser den ja :) håper du slipper så mye oppkast denne ganga!
Kunne de se kjønn allerede i uke 13 ja :)

Ah uffda, ser den ja :) håper du slipper så mye oppkast denne ganga!
Kunne de se kjønn allerede i uke 13 ja :)
takl :). Satser på å slippe billigere unna denne gangen :). Ja fikk vite kjønn 13+ 2 sist og 13+ 4 gangen før det :). Spørs veldig på utstyret og personen som utfører ultralyden vil jeg tro hvor tidlig du kan få vite :)

Vet ikke enda , må se ann litt fordi snart 8 åringen som aldri er syk begynner å bli syk så spørs om det blir en rolig helg hjemme med spill/puslespill og film :)

Vet ikke enda , må se ann litt fordi snart 8 åringen som aldri er syk begynner å bli syk så spørs om det blir en rolig helg hjemme med spill/puslespill og film :)
Håper dere slipper sykdom, syns det er typisk å få når det er ferie.

Samboeren min planlegger telttur med eldste i helga (lørdag til søndag), så jeg vil prøve å finne på noe hyggelig med yngste :)
Og vi får besøk av søstra mi på mandag, hun bor halvanna time unna, så er koselig at hun tar turen.

Var så godt å være på time til jordmor i dag, selv om det bare var prat og papirarbeid. Siden jeg også sliter en del med angst, så spurte jeg om det var mulighet for litt ekstra oppfølging, som en liten trygghet til meg, og det var ikke noe problem. Hun skulle sette opp timer etter mine behov. Så godt å bli møtt med forståelse! :angelic:

Back
Topp