Er sikkert «dobbel dose hormoner» dagen idag. Sitter på sykehuset, og er ganske lei meg.. Føler meg litt ekstra alene om dagen. Alle sier «å, nei, du trenger ikke kjøpe så mye klær, det får du i gave». Ennå ikke fått en ting. Vi har måttet kjøpe alt selv... Kanskje for mye å forvente at noen skal holde babyshower for meg (måtte forsåvidt planlegge og organisere eget utdrikningslag - ellers hadde det ikke blitt noe, så burde kanskje skjønne at det også gjelder babyshower), men etter nylig å ha vært i flere, for venner som skal ha både nr 2 og nr 3 (og har alt av ting fra før), og dette er min første så føler jeg meg ganske tilsidesatt. Har flust av venner, og en del familie i nærheten, men er liksom ingen som ser meg allikevel.
Sånn, fint å få «snakket» ut litt..
Sånn, fint å få «snakket» ut litt..
kjenner også litt på at ingen i gjengen har ord et noe babyshower, da vi har ordnet flere til andre i gjengen når de har fått, senest i høst. Kan være for at jeg har vært ganske dårlig gjennom svangerskapet, men der har vi hatt kommunikasjon med partner tidligere i lignende tilfeller og ordnet til hjemme hos de mens de var ute en tur, og det hadde jo vært sånn sett mulig her også, men ikke blitt noe værtfall. Klarer meg fint uten, men litt kjipt/ensomt 
) Noe nytt i gave i forbindelse med barselbesøk osv, en haug med arveklær, og etter det til jul og bursdag osv. Denne gangen har jeg kjøpt en pysj (som vi ikke egentlig trenger), og resten har vi fra førstemann. Fikk babyshower med førstemann, regner ikke med at det blir denne gangen