Hei hei
er det mange i denne gruppa som venter tvillinger? Kanskje flere som har funnet ut av det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kommer mannen til å være hjemme i 2 uker etter fødsel, de ekstra ukene tar jeg da det passer best i forhold til jobben hansJeg venter tvillinger. Lure på hvordan jeg skal bruke de 17 ukene ekstra... Tenker mannen får være hjemme litt i starten. Hva gjør dere?
Mye info på tvillingforeningen!Jeg venter tvillinger. Lure på hvordan jeg skal bruke de 17 ukene ekstra... Tenker mannen får være hjemme litt i starten. Hva gjør dere?
Vi venter også dcda tvillinger, hver sin morkake og fostersekk. Mest trolig toegget, blir spennende å høre kjønnHvordan type tvillinger venter dere? Vi venter dvda tvillinger, antar toegget dahvordan er oppfølgingen der dere bor?
Ser jeg skrev feil men ja dcda tvillingerVi venter også dcda tvillinger, hver sin morkake og fostersekk. Mest trolig toegget, blir spennende å høre kjønnEr hos jordmor hver 3-4 uke nå etter uke 12. Ordinær ul i uke 18+3, og skal på ul på sykehuset jeg skal føde uke 24. Får ikke føde på sykehuset her jeg bor så må reise 2 timer. (Har født de to andre der også, pga keisersnitt med nr 1) hyppigere ul etter uke 24 og kontroll hver uke etter uke 30 hos jordmor. Det er det jeg har blitt fortalt hittil. Hva med deg?
Ja, det forstår jeg daja, raskere enn normalt mener jeg de sa sist på sykehuset. Så tenker jeg blir sendt til sykehuset en god tid i forveien.
Jeg vurderer å gå ned til 50% nå, fordi jeg synes det begynner å bli tungt! De siste dagene har jeg begynt å merke en slags rar hjertebank i halsen som kommer å går..
Ja, jeg har å fått ganske stor mage! Men kjenner ikke liv ennå, synes det er rart å ha så stor mage å ikke kjenne liv. For sist når den var så stor så kjente jeg godt livJa, det forstår jeg daLurt og ikke slite seg ut helt! Begynner du å få stor mage? Min er ganske stor blitt, føles ut som jeg er i uke 28 og ikke 18.
Ubehagelig med hjertebank, hadde det en del i starten, men roet seg ned nå. Håper det bare er for en kort periode for deg.
kjenner du liv?Bra det er flere med stor mageJa, jeg har å fått ganske stor mage! Men kjenner ikke liv ennå, synes det er rart å ha så stor mage å ikke kjenne liv. For sist når den var så stor så kjente jeg godt livkjenner du liv?
Jeg har kjent liv daglig i litt over ei uke nå, ser det så vidt utenpå hvis jeg følger med. Kan hende det har noe med morkakeplasseringen som gjør at du ikke kjenner noe? Har både fremre og bakre vegg denne gangen.Det kan jo variere fra svangerskap til svangerskap hvor tidlig man kjenner det også. Har du barn fra før?