Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det være en kjemisk?11 DPO, hatt skikkelige murringer i sidene og mye menssmerter med vond korsrygg siden 7-8 DPO. Begynte med spotting 8 DPO og holder fortsatt på med det. Trodd jeg har fått tr hver dag i 4 dager nå. Men fortsatt bare litt brunt og rosa om hverandre ved tørk. Gir opp den kroppen her. Ganske god skygge på testen 9 dpo og 10 dpo på morgenen, men negativ nå. Samme som sist syklus bare da var det 10-11 dpo..
Håper det er noe der, vanskelig å se! Ta ett bilde til nå når di er tørre?

Jeg tok ett med blitz, etter tiden hadde gått ut.Håper det er noe der, vanskelig å se! Ta ett bilde til nå når di er tørre?![]()
Jeg ser fortsatt noe her, spesielt på babyplantesten ser det ut som en strek i riktig tykkelse og den ser rosa ut
Jeg ser på alle 3

Føøøøler jeg skimter rosa strek på bbp altså!

Dette ser ut som babystrekKveldens testDen stiger og er mer rosa enn det ser ut på kamera
![]()

Synes jeg ser på alle tre

Enda mer rosa i virkeligheten ogsåDette ser ut som babystrek![]()
Hvor mange DPO var du da du tok CB?

Sykt spennende! Må nok ta en til i kveld, hahaJeg ser fortsatt noe her, spesielt på babyplantesten ser det ut som en strek i riktig tykkelse og den ser rosa ut![]()

Håper du har rettFøøøøler jeg skimter rosa strek på bbp altså!![]()
Så kjekt å se at den øker i styrke! Vil tro en digital også vil slå utKveldens testDen stiger og er mer rosa enn det ser ut på kamera
![]()
Ja det tror jeg påEnda mer rosa i virkeligheten ogsåHvor mange DPO var du da du tok CB?
![]()

Jaaaa er helt i sjokk jeg! Tenk om jeg blir mamma for første gangSå kjekt å se at den øker i styrke! Vil tro en digital også vil slå ut![]()

Venter til i morgen med digital
Da tar jeg en i morgen for da er jeg 11 DPOJa det tror jeg på![]()
Jeg var 10/11 dpo
![]()
Så deeeilig!!! Kos deg med sjokketJaaaa er helt i sjokk jeg! Tenk om jeg blir mamma for første gang![]()
Venter til i morgen med digital
![]()
Syns nå jeg ser skygger på alle tre jeg

Mistenker nok en kjemisk.. men skjønner det liksom ikke helt hellerKan det være en kjemisk?
Så fælt for deg å ha det slik.. vil jo bare få tr å komme seg i ny pp hvis det ikke har klaffett uansett.. nå blir du lurt hver dag, liksom. Slitsomt!![]()