Gjetting av kjønn tidlig ultralyd. Nub teorien

Men ser du selv hva jeg har ringet inn på ditt bilde? Det kan ikke være gutt med vagina. Legger ved mitt eget barn som er bekreftet jente 2 ganger. Ser du at det er helt likt som ditt? Dette bilde er tatt i uke 15.
Ja jeg ser det, tenkte det samme da jeg analyserte bildet selv at det måtte være klitoris og kjønnslepper. Bare innfunnet meg med at det bare blir født gutter i denne familien så det var litt rart å omstille seg :joyful: Takk for at du tok det tid til å tolke!:Heartred

Noen gutter synes godt så tidlig så er mulig å se 12+1.. Men jeg tror ikke det er noen nub synlig på disse bildene.

Nei, det er det ikke sikkert det er :) dette var alle bildene vi fikk. vet ikke helt hva jeg skal se etter, men tror nok ikke det syns bie her heller.

Får vente til oul :playful:

Kanskje det synes bedre her?? 16+0, så litt sent da.
0F6C8434-0EAA-4FD8-A4D7-570419D9CF3B.jpeg

Selv om vi ikke skal vite kjønnet sånn med sikkerhet før fødselen så kunne jeg ikke dy meg og måtte sende inn til The Gender Experts for å høre deres teori, og de tror jente:angelic:

Merker at jeg synes det er vanvittig vanskelig å ikke skulle vite:hilarious: Men jeg skal ikke vite kjønnet på noe som helst UL! Jeg kommer til å se etter selv men jeg vil ikke ha bekreftelse fra jordmor:hilarious: Det blir uansett moro å se om disse teoriene stemmer.

Vedlegg

• CE098F4E-4F97-4DAF-B7A6-32C7BE6244D3.png
    CE098F4E-4F97-4DAF-B7A6-32C7BE6244D3.png
    4,5 MB · Visninger: 100
Selv om vi ikke skal vite kjønnet sånn med sikkerhet før fødselen så kunne jeg ikke dy meg og måtte sende inn til The Gender Experts for å høre deres teori, og de tror jente:angelic:

Merker at jeg synes det er vanvittig vanskelig å ikke skulle vite:hilarious: Men jeg skal ikke vite kjønnet på noe som helst UL! Jeg kommer til å se etter selv men jeg vil ikke ha bekreftelse fra jordmor:hilarious: Det blir uansett moro å se om disse teoriene stemmer.
Vil du vise bildet du sendte inn? Hvilke uke er det fra?

Vil du vise bildet du sendte inn? Hvilke uke er det fra?
Jeg sendte inn de samme bildene som her inne bare at jeg valgte kun ett av de som jeg har to UL-bilder på (tror ikke nub vises noe særlig på disse). Kunne sende inn tre bilder og ett av de var hvor det kan se ut som en guttenub men som også kan være deler av foten. Vanskelig å tyde skikkelig. Bildene er fra uke 12 og jeg valgte den pakken der de både ser på nub og på hodeskalle. Dette skrev de om nub’en:

«From the picture you submitted, we find that your baby's nub appears to be less than a 30 degree angle in relation to the spine. This is indicative of a female fetus.

The Gender Experts checked your scan for visibility of the genital tubercle. Visibility may be affected by the position of the baby, the amount of amniotic fluid in the sac, thickness of the abdominal wall, scan quality (resolution, gain)

To determine the sex of the baby using the Nub Theory, we use the following criteria:

Visibility
Angle of the genital tubercle (nub) in relation to the spine
Absence of Shadows, stacking, and other male markers surrounding the end of the nub
Shape (to exclude cord, legs, and other parts that could skew accuracy).»

Jeg sendte inn de samme bildene som her inne bare at jeg valgte kun ett av de som jeg har to UL-bilder på (tror ikke nub vises noe særlig på disse). Kunne sende inn tre bilder og ett av de var hvor det kan se ut som en guttenub men som også kan være deler av foten. Vanskelig å tyde skikkelig. Bildene er fra uke 12 og jeg valgte den pakken der de både ser på nub og på hodeskalle. Dette skrev de om nub’en:

«From the picture you submitted, we find that your baby's nub appears to be less than a 30 degree angle in relation to the spine. This is indicative of a female fetus.

The Gender Experts checked your scan for visibility of the genital tubercle. Visibility may be affected by the position of the baby, the amount of amniotic fluid in the sac, thickness of the abdominal wall, scan quality (resolution, gain)

To determine the sex of the baby using the Nub Theory, we use the following criteria:

Visibility
Absence of Shadows, stacking, and other male markers surrounding the end of the nub
Jeg lurte på om du ville vise frem det originale bildet uten tegningene på.:) det er litt vanskelig å se hva som er under.

Visibility
Rart, for jeg synes det ene bildet du la ut tidligere var veldig tydelig gutt. Veldig lik min, som er gutt tydeligvis :smiley-ashamed004

Jeg lurte på om du ville vise frem det originale bildet uten tegningene på.:) det er litt vanskelig å se hva som er under.
Rart, for jeg synes det ene bildet du la ut tidligere var veldig tydelig gutt. Veldig lik min, som er gutt tydeligvis :smiley-ashamed004
Det var disse tre jeg sendte inn:

Jeg husker også at jeg syntes det så ut som en jente mens jeg var på UL og hun hadde potty shot en stund der uten at jeg fikk bilde og jeg så ingenting mellom bena men vet ikke om man kan forvente å se noe mellom bena heller så tidlig som i uke 12? Jeg har gutt fra før og der var det supertydelig men det var riktig nok i uke 14 :happy:

Vedlegg

• F72B0CE5-36AB-4656-9BC3-1EF6C046A780.jpeg
    F72B0CE5-36AB-4656-9BC3-1EF6C046A780.jpeg
    104,9 KB · Visninger: 53
  • D4F2992F-BC1C-469A-AA15-F0DCBF9CEDF9.jpeg
    D4F2992F-BC1C-469A-AA15-F0DCBF9CEDF9.jpeg
    2,8 MB · Visninger: 53
  • EE293B0B-2947-40FD-B637-15322022A067.jpeg
    EE293B0B-2947-40FD-B637-15322022A067.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 53

Jeg husker også at jeg syntes det så ut som en jente mens jeg var på UL og hun hadde potty shot en stund der uten at jeg fikk bilde og jeg så ingenting mellom bena men vet ikke om man kan forvente å se noe mellom bena heller så tidlig som i uke 12? Jeg har gutt fra før og der var det supertydelig men det var riktig nok i uke 14 :happy:
Jeg var på TUL på sykehuset 13+0, og da var jm usikker på kjønnet. 16+0 privat UL ingen tvil

På det siste bildet ser det veldig ut som dette er en jente. Det er noe mellom bena på gutter I et pottyshot i uke 12 også.

Hei dere! Vi klarer ikke bli enige her i hus om det er gutt eller jente som ligger i magen. Ultralyd fra 13+1 under. Setter pris på svar :chicken:

Skjermbilde 2023-04-21 kl. 23.29.33.png

Vedlegg

• 6E9321F5-B257-412B-82C5-94FEB1CECE80.jpeg
    6E9321F5-B257-412B-82C5-94FEB1CECE80.jpeg
    932,9 KB · Visninger: 41
  • 95EF7741-2C7B-45EA-B867-8359DD45F1BE.jpeg
    95EF7741-2C7B-45EA-B867-8359DD45F1BE.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 40
  • 9BAFC8B9-0963-44B9-8799-701401D07FF6.jpeg
    9BAFC8B9-0963-44B9-8799-701401D07FF6.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 40
Back