Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for påminnelser om miljø og økonomi, faktiskBaby er så ny enda og mengden sprutbæsjer når vi steller.. oumpfh. Null kontroll
Etterhvert klarer jeg nok å forutse de bedre, så da skal jeg klare meg uten kladdene. Og klutene, de må jeg bare få kjøpt inn i mengder. Finne noen i farger så jeg kan skille rompeklut fra ansiktskluter
![]()
Bruker håndkler på stellebordet. Sparer masse penger på det! Kluter kjøper jeg deriimot engangs, og bruker 5 for 100 tilbudet.Hvor kjøper dere kladder til stellebord og tørre wipes?Jeg tror et av apotekene selger 5 pakker med wipes for 100 og så får man som medlem en pakke ekstra.. mener det er Vitus. Kladder har jeg ikke undersøkt selv ennå.
Opplevde ingen som belærende, det var mer jeg som innså at det var muligheter «utenfor boksen» min som hadde flere fordelerHelt ok å bruke engangs også, når man har behov
Men vet også at man blir matet mye med at man TRENGER og MÅ HA diverse engangsprodukter (eller såper og salver), som man kanskje ikke egentlig MÅ ha til daglig likevel
Bare en oppdagelse jeg hadde etter førstefødte i 2009, hvor våtservietter var et "må ha", før jeg har innsett med senere barn at.. det går an å bruke alternativer som IKKE butikkene reklamerer om
Så mitt tips handlet ikke om miljø-belæring altså! Mer for økonomien sin del![]()
Det var disse samboer kom hjem med, de er veldig godeVi bruker de under. Bestiller kun ved tilbud (de har halv pris eller 40% med jevne mellomrom). De vi har fra Libero suger ikke opp tiss, så de funker ikke for vår del.
Nå har vi sjeldent uhell med vår, men syns det er veldig fint å bare kunne krølle sammen og kaste om nødvendig.
Har alltid et par i stellevesken også.
![]()
Attends Cover-Dri Plus 60x60cm, 50 stk. - Sengebeskyttelse - Farmasiet.no
Attends Cover-Dri Plus 60x60cm er en stol- og sengebeskyttelse/kladd for bruk der det er risiko for urinlekkasje. Attends Cover-Dri Plus 60x60cm er en myk ogwww.farmasiet.no
![]()
Attends Cover Dri Plus 60X60 50 stk
Kjøp Attends Cover Dri Plus 60X60 50 stk på Apotera.no. Vi har rask levering, stort utvalg og gode priser. Se mer av vårt utvalg på Apotera.no - Ditt apotek på nett!www.apotera.no