Støtte under fødsel

Attpåklatt?

Blir kjent med forumet
Tenker langt frem i tid nå :knegg: Men, er det noen som vet om man nå har lov å ha med flere enn 1 person på fødsel?

Jeg kunne gjerne tenke meg å ha med min samboer/far til barnet, og min søster.

Har man lov til det nå?

Utifra jeg har lest så virker det som det er forskjellige regler fra sykehus til sykehus angående besøk og slike ting. Ville hørt med det sykehuset du skal føde på :)

Jeg hadde med mannen og søster første fødsel. Vett ikke om det er noen regler på det, men ingen kommenterte eller sa noe. Og jeg spurte heller ikke i forkant. For min del var det viktig og bra at jeg hadde med begge to, i og med at fødselen ikke gikk så bra og jeg hadde en veldig traumatisk opplevelse. Det var godt å ha to som jeg kunne snakke med i etterkant. Men på den andre siden ble min søster veldig preget av det, og hun har ikke barn selv-enda. Så for hennes del er jeg ikke helt sikkert om det var så lurt. En vett jo aldri hvordan fødselen blir til slutt.

Tenker langt frem i tid nå :knegg: Men, er det noen som vet om man nå har lov å ha med flere enn 1 person på fødsel?

Jeg kunne gjerne tenke meg å ha med min samboer/far til barnet, og min søster.

Har man lov til det nå?

Ja - nå som pandemien er over er det ikke restriksjoner på det lenger :) kanskje de ikke ønsker at du drar inn 10stk, men det er vel ikke helt det du tenker heller :hilarious:

Back
Topp