IKM uke 13 ♥️

Negativ test i dag og. Kan gynekologen ha tatt feil for 15 dager siden? Ordene hun brukte var « Her har det nettopp vært en eggløsning, du kan nok bli gravid i dag»
Nå vil jeg bare ha TR og starte en ny PP, for det her var ikke noe gøy :(
Har hørt at gynekologene ofte kan ta feil dessverre :sorry: Husker du sa du hadde fått elslim en uke etter el? Jeg har også opplevd det, og da prøver kroppen på ny eggløsning. Så kan hende du er 1 uke etter tiden❤️

Negativ test i dag og. Kan gynekologen ha tatt feil for 15 dager siden? Ordene hun brukte var « Her har det nettopp vært en eggløsning, du kan nok bli gravid i dag»
Nå vil jeg bare ha TR og starte en ny PP, for det her var ikke noe gøy :(
Jeg har lest flere ganger her inne at gynekologen har tatt feil ang el. Kan godt hende det er feil hos deg også❤️

Nok en skuffelse..
Neineinei:arghh: Nå er den rosa streken du hadde i går kun nederst som en liten flekk ser det ut som:bored: Fader altså, kan det ikke bare lyse opp:Heartpink Hvordan er kroppen om dagen da?

Har hørt at gynekologene ofte kan ta feil dessverre :sorry: Husker du sa du hadde fått elslim en uke etter el? Jeg har også opplevd det, og da prøver kroppen på ny eggløsning. Så kan hende du er 1 uke etter tiden❤️
Vill tro du hadde eggløsning i helga

Neineinei:arghh: Nå er den rosa streken du hadde i går kun nederst som en liten flekk ser det ut som:bored: Fader altså, kan det ikke bare lyse opp:Heartpink Hvordan er kroppen om dagen da?
Mye murringer, litt kraftigere enn vanlig. Strekk i puppene og stikk i livmor. Kan godt hende mensen er i anmarsj :dontknow

Milli28 - 30år - pp10 (pp2 med letrozol) - B2 - EL 19-20/3 IKM 2/3.April

Prøvd siden desember 2021. Hatt sykt lange sykluser, oppi 90 dager. I januar 2023 virket det som jeg fikk min første orntlige mens siden ppille slutt. Hadde time til gyn for utredning. Fikk beskjed om pcos. Derfor ble jeg litt sånn undrende fordi det virket som kroppen min på trass skulle prøve å fikse seg litt før denne timen. Fikk letrozol tok enkel dose mensen i begynnelsen av februar. El kom på dag 21 ish. Men fikk mensen igjen i begynnelsen av mars. Hadde el på dag 15 denne gangen. Og har følt meg skikkelig annerledes etter eggløsning. Mensmurringer/ tak i rygg, nede i magen. Trøtt som bare tusen.. annerledes enn jeg pleier. Men hvem vet.. tok en test for gøy idag. ( tok en for noen dager siden også.. den var blanda.) Men testen idag... jeg føler jeg ser?!?! Noe...

Så på innlegget ditt minisjansen, du hadde også svak test først?

Årh e orker ikke håpe , men ja ..

Bilde er veldig dårlig. Men jeg så en svak sterk med en gang. Før 5 min..

Vedlegg

• 20230328_092526.jpg
    20230328_092526.jpg
    2,8 MB · Visninger: 133
Nå driver jeg å innstiller meg på tidenes mens, fortsatt blanke tester. Trøtt, uggen, murring både foran og bak og de ømmeste puppa i historien. Hvis det skal være sånn her i over en uke før mens framovet, så vil jeg ikke ha det ass! Ca 12 dpo

Jeg har mistet all tro på at kroppen min kan bli gravid før sommermånedene :rolleyes: Her er TR i full gang som "avtalt", så det ble ikke desemberbaby på meg denne gangen. Satser på baby i 2024. Gratulerer til alle som har blitt gravide:Heartpink Og til dere som også får TR, lykke til med neste PP:Heartpink

For dere som har vært gravide før/er nå, kjente dere noe rundt tiden egget festet seg?☺️

Milli28 - 30år - pp10 (pp2 med letrozol) - B2 - EL 19-20/3 IKM 2/3.April

Prøvd siden desember 2021. Hatt sykt lange sykluser, oppi 90 dager. I januar 2023 virket det som jeg fikk min første orntlige mens siden ppille slutt. Hadde time til gyn for utredning. Fikk beskjed om pcos. Derfor ble jeg litt sånn undrende fordi det virket som kroppen min på trass skulle prøve å fikse seg litt før denne timen. Fikk letrozol tok enkel dose mensen i begynnelsen av februar. El kom på dag 21 ish. Men fikk mensen igjen i begynnelsen av mars. Hadde el på dag 15 denne gangen. Og har følt meg skikkelig annerledes etter eggløsning. Mensmurringer/ tak i rygg, nede i magen. Trøtt som bare tusen.. annerledes enn jeg pleier. Men hvem vet.. tok en test for gøy idag. ( tok en for noen dager siden også.. den var blanda.) Men testen idag... jeg føler jeg ser?!?! Noe...

Så på innlegget ditt minisjansen, du hadde også svak test først?

Årh e orker ikke håpe , men ja ..

Bilde er veldig dårlig. Men jeg så en svak sterk med en gang. Før 5 min..
Dette ser lovende ut☺️ Men er mange som har blitt lurt her inne fortiden med rosa streker, skygge og alt mulig.. Så her må du nesten vente å se:nailbiting: hvor mange dpo er du?

For dere som har vært gravide før/er nå, kjente dere noe rundt tiden egget festet seg?☺️
7 dpo denne runden følte jeg det stakk skikkelig i livmoren, skkurat som om det var ligamentsmerter liksom. Testet positivt 2 dager etterpå :)

Jeg er overbevist om at jeg kjente når egget festet seg med nr 1! Jeg våknet om morgenen av et sterkt "klyp" i livmor, nok til at jeg sa au, liksom. Sovnet igjen men våknet av det samme en gang til. 3 dager senere testet jeg positivt, 9 dpo ❤️

7 dpo denne runden følte jeg det stakk skikkelig i livmoren, skkurat som om det var ligamentsmerter liksom. Testet positivt 2 dager etterpå :)
Hatt murring rundt 5-6 dpo med de to yngste. Fikk svak positiv 8dpo :happy:
Jeg er overbevist om at jeg kjente når egget festet seg med nr 1! Jeg våknet om morgenen av et sterkt "klyp" i livmor, nok til at jeg sa au, liksom. Sovnet igjen men våknet av det samme en gang til. 3 dager senere testet jeg positivt, 9 dpo ❤️
-Jeg er 7 dpo i dag og kjennes ut som jeg er «sliten og stiv» i ryggen.
-Litt tyngde fornemmelse nederst i magen.
-Fikk nettopp en våt liten flekk i trusa med farget utflod i, er så lyst og utvannet at jeg er usikker på om det er gul utflod eller blod.
-Kjertlene i brystene små verker litt og såre (aldri opplevd før) :nailbiting:

Vet ikke hvordan strekninger i livmor/lysk føles, men det kjennes ut som det er en sviende følelse i venstre lysken.

Hmm dette ble plutselig veldig spennende:smiley-bounce012

Dette ser lovende ut☺️ Men er mange som har blitt lurt her inne fortiden med rosa streker, skygge og alt mulig.. Så her må du nesten vente å se:nailbiting: hvor mange dpo er du?
Ja, det er nettopp det ja, venter i spenning. Hehe. 9dpo tror jeg tørr ikke håpe noe, men føler meg totalt annerledes denne mnd, men det kan jo også bare være ønsketenkning

Back
Topp