IKM uke 13 ♥️

Jeg vet dyrere hobbyer! Men BP tidlig gidder jeg ikke mer... Fått FOR sterke skygger på dem.
Uff ja, jeg har også en hobby som koster myyye mer :hilarious: jeg fikk denne i dag, gjenstår å se i morgen om det bare er en sterk skygge eller om det faktisk er noe der

Vedlegg

• Screenshot_20230327_224731_Gallery.jpg
    Screenshot_20230327_224731_Gallery.jpg
    461,1 KB · Visninger: 124
Uff ja, jeg har også en hobby som koster myyye mer :hilarious: jeg fikk denne i dag, gjenstår å se i morgen om det bare er en sterk skygge eller om det faktisk er noe der
Nei aldri i livet om dette er skygge :woot: om det er tilfellet så er babyplan svartelista fra nå av :hilarious: spent på morgendagens!

Lurer på om det må ha vært en skygge igår. Eller så fanget jeg opp en rekordrask kjemisk.. :bored:
20230328_031523.jpg

Men hva tror dere da, sånn helt ærlig? Er det skygge? Er det strek? Vet jo svaret kommer snart uansett, men hvis jeg har sånne skygger til 14 dpo så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! :hilarious: :bag:
Vis vedlegget 402243

De to nederste er fra kl 20
Ser jo strek her :smiley-angelic001

Nei aldri i livet om dette er skygge :woot: om det er tilfellet så er babyplan svartelista fra nå av :hilarious: spent på morgendagens!
Jeg har mistet all tro på svake streker.. her kan alt skje, tenker jeg. Nå ruger jeg på urin nr 2, tester om ett par timer. Ingen dritt tiss vet du :hilarious:

Morgentest 8dpo (fersk og tørket). Ikke så mye utvikling fra i går, men det er jo bred enighet om at morgenurin er dritt-tiss, så jeg får prøve å ikke drikke som en kamel i ettermiddag så jeg får tatt en test til ;)
Har ikke fått skygger på makesure før, så er litt spent selv om disse er veldig svake...
B24B7012-61F7-402E-838C-EC1F301526B1.jpeg
F518AEDD-9625-4B9F-86E4-34ECE22E2FB4.jpeg

Lurer på om det må ha vært en skygge igår. Eller så fanget jeg opp en rekordrask kjemisk.. :bored:
Vis vedlegget 402245
Var nok ikkje kjemisk, men eit klassisk eksempel på kvifor produsentene heilgardere seg med at ein IKKJE skal sjå på testen etter tid er løpt ut. Det er jo fordi dei veit at det kan bli falske positive. Det skjer jo med relativt hyppige mellomrom her inne. Viktig å legge på minnet❤

Back
Topp