Jeg vet dyrere hobbyer! Men BP tidlig gidder jeg ikke mer... Fått FOR sterke skygger på dem.Nei sant!nå bestilte jeg nettopp 20 BP tidlig tester..påsketilbud
Dyr hobby, gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet dyrere hobbyer! Men BP tidlig gidder jeg ikke mer... Fått FOR sterke skygger på dem.Nei sant!nå bestilte jeg nettopp 20 BP tidlig tester..påsketilbud
Dyr hobby, gitt
Jeg har på følelsen at jeg våkner opp i morgen tidlig. Og da har du testet positivtJaja, jeg holdt meg til 8dpo. Bedre enn 4 dpo iallefallVis vedlegget 402167
Helt enig! Ser en skygge på alleJeg vet dyrere hobbyer! Men BP tidlig gidder jeg ikke mer... Fått FOR sterke skygger på dem.
Uff ja, jeg har også en hobby som koster myyye merJeg vet dyrere hobbyer! Men BP tidlig gidder jeg ikke mer... Fått FOR sterke skygger på dem.
jeg fikk denne i dag, gjenstår å se i morgen om det bare er en sterk skygge eller om det faktisk er noe derDen ser jo lovende ut♥Uff ja, jeg har også en hobby som koster myyye merjeg fikk denne i dag, gjenstår å se i morgen om det bare er en sterk skygge eller om det faktisk er noe der

Nei aldri i livet om dette er skyggeUff ja, jeg har også en hobby som koster myyye merjeg fikk denne i dag, gjenstår å se i morgen om det bare er en sterk skygge eller om det faktisk er noe der
om det er tilfellet så er babyplan svartelista fra nå av
spent på morgendagens!Spennende!Uff ja, jeg har også en hobby som koster myyye merjeg fikk denne i dag, gjenstår å se i morgen om det bare er en sterk skygge eller om det faktisk er noe der
Ser jo strek herMen hva tror dere da, sånn helt ærlig? Er det skygge? Er det strek? Vet jo svaret kommer snart uansett, men hvis jeg har sånne skygger til 14 dpo så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre!![]()
Vis vedlegget 402243
De to nederste er fra kl 20

Men det er ingenting dessverre, bare skyggerSer jo strek her![]()

Jeg har mistet all tro på svake streker.. her kan alt skje, tenker jeg. Nå ruger jeg på urin nr 2, tester om ett par timer. Ingen dritt tiss vet duNei aldri i livet om dette er skyggeom det er tilfellet så er babyplan svartelista fra nå av
spent på morgendagens!

GratulererPositiv test på meg

Var nok ikkje kjemisk, men eit klassisk eksempel på kvifor produsentene heilgardere seg med at ein IKKJE skal sjå på testen etter tid er løpt ut. Det er jo fordi dei veit at det kan bli falske positive. Det skjer jo med relativt hyppige mellomrom her inne. Viktig å legge på minnet❤Lurer på om det må ha vært en skygge igår. Eller så fanget jeg opp en rekordrask kjemisk..
Vis vedlegget 402245
Jeg ser den! Har heller ikke fått skygger på makesure før, håper ikke det er noe de har begynt med...Hmmm… 10 eller 11 dpo.. fikk plutselig en skygge. Aldri fått det før
Kom før 5 minHmmm… 10 eller 11 dpo.. fikk plutselig en skygge. Aldri fått det før
Gratulerer så myePositiv test på meg