guttemamma5
Glad i forumet
Oooh, spennende!! Ser jo en svak strekDagens test 9dpo, 25 test fra Make sure. Syns jeg ser antydning til strek her faktisk. Hva tenker dere? Vis vedlegget 402145
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooh, spennende!! Ser jo en svak strekDagens test 9dpo, 25 test fra Make sure. Syns jeg ser antydning til strek her faktisk. Hva tenker dere? Vis vedlegget 402145
Du kan fortsette å teste litt til. Ser noe derJeg tror den er? Jeg kan finne et bilde til, tar jo ca 400 bilder av hver test..
Tror det kun er sånn hvit linje der.. er jo 11 dpo, «alle» andre har jo tydelig strek om den er positiv nå![]()
Vis vedlegget 402150
Feel you!!Jeg trenger å være gravid! Nå!
EnigHelt blenda er den vel ikke?![]()

TR har ikke kommet, men jeg tørr ikke å teste igjen etter negativ for 2 dager siden
Tester i morgen tidlig om det ikke skjer noeVelkommen til galskapen, syns du har vært flink!Jaja, jeg holdt meg til 8dpo. Bedre enn 4 dpo iallefallVis vedlegget 402167
Ser skyggen der7dpo, kvalm, og føler meg rett og slett gravid. Vondt i livmoren 3-4 dpo, spotting 6dpo, ville drømmer og gul utflod (det har jeg ikke hatt siden sist jeg var gravid).... Og er det ikke en skygge på denne, da? Det har jeg ikke hatt før!
Bildene er tatt etter fem og ti minutter.
Ser den!7dpo, kvalm, og føler meg rett og slett gravid. Vondt i livmoren 3-4 dpo, spotting 5dpo, ville drømmer og gul utflod (det har jeg ikke hatt siden sist jeg var gravid).... Og er det ikke en skygge på denne, da? Det har jeg ikke hatt før!
Bildene er tatt etter fem og ti minutter.
Blir virkelig ikkje klok på det her!
Neeei, så kjipt altså!Der kom det litt brunt utflod, så kan egentlig bare settes på TRFår håpe det blir januarbaby da
![]()
Håper for deg!